Hoofdstuk 13: Pauze met Liam en Nialler

122 14 0
                                    

POV Harry

Je weet wat ik vind van mensen tijdens de werkuren laten langskomen zei ik. Ik wou Liam wegsturen, maar Diamond zei...

"Eigenlijk heb ik pauze nu" zei Diamond met een betoverende glimlach.

Ik keek op de klok en het was 14:00. Oké goed alleen tijdens de pauzes zei ik tegen men zin. "Dankje Harry" zei Diamond toen ze naar me toe kwam en me een onverwachtte knuffel gaf. Ik gaf haar een glimlach en ging weg uit haar kantoor, want ik had namelijk ook pauze.

POV Liam

Ik ga naar Diamond toe en geef haar een omhelzing. Er kwam een steek van jaloezie toen Diamond Harry knuffelde.

"Kom laten we een broodje gaan halen bij de Subway aan de overkant" stelde Nialler voor. "Ja, dat is een uitstekend idee" zei Diamond terwijl ze haar leren jas pakte en de trap naar beneden pakte. Niall en ik volgde haar.

We waren aangekomen bij de Subway.

Diamond en ik bestelde een broodje gezond en Niall bestelde een smos met ham en kaas.

"Voor mee te nemen?" vroeg de vrouw aan de kassa. Ja zei ik terug.

De vrouw gaf me de zak met broodjes aan en we gingen terug naar het kantoor van Diamond.

Ik gaf Diamond en Niall hun broodje en ze begonnen meteen te eten net zoals ik trouwens.

De broodjes waren op en Niall ging terug naar zijn kantoor.

"Dankje dat je hier bent" zei Diamond terwijl ze me een knuffel gaf. Ik deed mijn armen rond haar heen en wou zo blijven staan. Ik zou echt alles voor haar doen...

Diamond liet los van de knuffel en zei "Ik denk dat je moet gaan mijn pauze is voorbij". Je hebt gelijk zei ik terwijl ik haar een kus op de wang gaf, de wangen van Diamond kleurde onmiddellijk rood.

Je bent echt schattig als je bloost zei ik net voordat ik in de lift stapte en weg ging.

The sport dude l.p.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu