POV Michelle
Ik ben terug van Diamond en Beau komt al meteen naar me toe en geeft me een knuffel.
"Waar was je? Ik maakte me zorgen om je, babe" zei Beau heel bezorgd om me. Ik was bij Diamond zei ik terug.
Ik ga in de zetel zitten en Beau komt naast me zitten. Ik leun met mijn hoofd op zijn borst terwijl Beau iets vertelt aan me, maar ik moest denken aan wat er gebeurt was bij Diamond...
Flashback
Ik zie Louis Diamond mee sleuren naar de keuken en waarom dat weet ik niet. Ik kijk alleen naar de persoon die ik lang geleden heb gekwetst, ik had niet verwacht dat hij Diamond's hart heeft gebroken.
Dus jij bent degene die haar dit aan doet zei ik boos tegen Liam. "Ik heb je hulp nodig, ik kan je maar niet vergeten en dat is omdat we geen echt 'afscheid' hebben genomen van elkaar" zei Liam bedroeft. Wat bedoel je vroeg ik. "Ik heb je geen afscheid gegeven zoals we altijd deden" zei Liam. En dan? zei ik meer vragend dan dat ik het zei.
"Kus me voor één keer dat zou een grote hulp zijn en dan kan ik eindelijk verder zonder je" zei Liam. Ik twijfelde, straks ziet Diamond dat en wordt ze boos op me. "Alsjeblieft" zei Liam smekend. Ik knikte en voordat ik het wist kuste Liam me...
End flashback
"Luister je wel, babe" zei Beau. Uuh, wat zei ik terug. "Er is iets gebeurt dat zie ik gewoon dus vertel het me" zei Beau terwijl hij zijn vingers verstrengeld met de mijne, terwijl ik nog altijd mijn hoofd laat leunen op zijn borst.
Ik vertelde alles wat er gebeurt was en Beau keek eerst heel woedend, maar hij kalmeerde al snel terug als hij bedacht dat ik dit voor Diamond deed en niet voor mezelf.
"Wil je me een plezier doen en niet meer bij Diamond langs gaan, want anders mis ik je teveel" zei Beau. Is goed, dorito zei ik terug terwijl ik mijn ogen toe deed en in slaap viel op Beau's borst.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey lieve Maccas_Brooks
Ik heb je wens vervult hij is niet kwaad op je :) alleen zul je me waarschijnlijk niet meer zien, maar daar zul je wel iets op vinden ;) :) :D
Dus even terzake waarom ik jou nu in het bijzonder aanspreek...
Je bent echt een hele goede vriendin. Je wilt me helpen en ik weet dat jij er altijd zult zijn voor mij (dat hoop ik toch :D ). Je hebt dus niet voor niets een rol in mijn boek als de vriendin van Diamond aka ikke. Ik hoop dat we nog lang vriendinnen blijven en nog veel zullen blijven lachen. :)
P.S.: ik hoop dat je dit hoofdstuk leuk vindt ;) :)
Lots of ❤
ChloexTommoxLouis
(Chloë Frans)
JE LEEST
The sport dude l.p.
Fanfiction[...]"Hey ik ben Diamond en jij bent?" vroeg ik met een glimlach. Liam keek me onbegrijpend aan, maar beetje bij beetje begon hij het te snappen en antwoordde "Ik ben Liam, Liam Payne" zei hij met een brede glimlach. Als ik alles vergeet wat ik heb...