POV Liam
Nialler had me een sms gestuurd dat Diamond, zoals ik al dacht voor Harry Styles werkt. Hij staat elke keer opnieuw en opnieuw met een nieuw meisje in de boeken vandaar dat ik hem een soort van ken. Ik heb hem nog niet persoonlijk ontmoet en daar ben ik heel blij om...
Ik vroeg me af of je een keer samen met mij wou afspreken?
"Uuhmmm...ik ben morgen vrij dus dat gaat wel" zei Diamond verlegen. Fantastisch, morgen rond de middag hier afspreken vroeg ik. "Tuurlijk." zei Diamond met een glimlach. Oké tot dan ik kan niet wachten zei ik terwijl ik een knipoog gaf aan Diamond en terug naar mijn huis stapte.
Ik ben thuis Nialler riep ik door het huis. "In de keuken!!" riep Niall terug.
Ik stapte richting de keuken en zag Niall in de kast met alle snacks rommelen.
Heb je weer honger, Nialler? "Ja heel veel" zei hij terug met een grijns terwijl hij een zak chips en een grote fles cola meenam naar de woonkamer.
En hoe ging het met je nieuwe baan vroeg ik aan Niall met een grijns. "Echt geweldig, ik heb een eigen kantoor en heb een smartphone gekregen" zei Niall overenthousiast terwijl hij zijn smartphone liet zien. Aah dat is leuk en nog iets verdacht gezien vroeg ik. "Je bent echt beschermend over Diamond... Je weet toch dat ze niet je vriendin is?" zei Niall vragend. Tuurlijk weet ik dat, maar ik wil niet dat haar iets overkomt. "Oohh Lili is overbezorgd schattig hoor" zei Niall voor me te plagen. Ni, antwoord nu op men vraag.
"Oké goed, ik zat in men kantoor en toen je zei dat ik met Diamond moest praten ben ik naar het kantoor van Harry gegaan. Ik liep naar binnen en zag dat Harry Diamond tegen de muur vasthield en haar wou zoenen, dat zei Diamond toch" En wou Diamond dat vroeg ik nieuwsgierig. "Nee, want ze bedankte me voor haar bij Harry weg te halen" Er kwam een grijns op mijn gezicht en ik zei slaapwel tegen Nialler. "Slaapwel Lili"
Ik ging naar mijn kamer en deed mijn kleren uit tot dat ik alleen in mijn boxer zat en ging in men bed liggen. Ik viel al meteen in slaap...
JE LEEST
The sport dude l.p.
Fanfiction[...]"Hey ik ben Diamond en jij bent?" vroeg ik met een glimlach. Liam keek me onbegrijpend aan, maar beetje bij beetje begon hij het te snappen en antwoordde "Ik ben Liam, Liam Payne" zei hij met een brede glimlach. Als ik alles vergeet wat ik heb...