Hoofdstuk 17: Op de mooie plek

116 14 0
                                    

POV Liam

Diamond neemt me mee naar een mooie plek. Ik vind alles goed zolang ik, maar weg ben van die klootzak...

"Goed we zijn er!" riep Diamond enthousiast. Ik keek rond en Diamond had gelijk over deze plek.

We staan bij een groot meer die een soort van mini-strandje heeft waar Diamond en ik nu op lopen. Er waren geen mensen wat ik wel goed vond.

"Kom we gaan daar zitten" zei Diamond wijzend naar een bankje dat dichtbij het meer aangrensde.

We gingen zitten en ik legde een arm op de schouder van Diamond, Diamond kwam automatisch tegen mijn borstkas leunen wat ik leuk vond. Ik moet het gewoon zeggen wat ik voor haar voel, ik kan dit niet meer langer volhouden...

Zo keken we uren naar de zon die ondertussen onderging.

Dankje zei ik tegen Diamond toen ik haar recht in de ogen aankeek. "Voor wat?" vroeg ze. Voor deze dag zei ik met een glimlach. "Is niks" zei Diamond terwijl ze terug haar hoofd op mijn borstkas leunde.

"Heb je ooit een vriendin gehad?" vroeg Diamond plots heel onverwachts. Er brak iets in me heel even toen ik moest denken aan...Michelle. Ze was mijn vorige vriendin, maar ze was gevallen voor ene Beau... Ja gaf ik eerlijk toe aan Diamond. "Was ze leuk?" vroeg Diamond. Ja zei ik zuchtend. Diamond had door dat ik verdrietig werd dus zei ze "Das wel spijtig, want je bent nu van mij" en knuffelde me stevig.

Ze liet los van de knuffel en keek me diep in de ogen aan. Gewoon nu zeggen...

Uhhmm...Diamond? "Ja, Liam" Ik kon het niet, mijn mond kon niet meer bewegen. Het was alsof ik niet meer wist hoe ik moest praten.

Op dat gegeven moment komt Diamond dichter naar me toe en kust me vol op de lippen...

The sport dude l.p.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu