Bölümler geç geliyo Biliyorum ama telefonum bozuldu bu nedenle annemin telefonu ile girebiliyorum anca.
Hayatının aşkı chen ile 2012 yaz ayında tanıştın onunla yaklaşık 1yıl flört aşaması geçirdiniz ardından süpriz bir şekilde evlendiniz bir buçuk yıllık evliliğinizin ardından çocuklara karşı olan yoğun ilginizi kendi çocuğunuz ile arttırdınız ta ki o gün e kadar aylardan ocak günlerden 12 ocak (ne saçma bir söz bu böyle :) ) yıl 2015 chen ile ağır bi tartışmanın ardından ayrılma kararı aldınız bugün 10.nisan. 2015 çocuğunuz için size göre en doğru kararı aldınız 1hafta onda bir hafta sende. Boşanma davası hala sürüyor.
Bugün chen in günü kızınızı hazırlamışsın chen in gelmesini bekliyorsun kapı çalıyor chen ve yanında 3arkdaşı daha içeri geçiyorlar. Kızınızı getirip chen in ellerine doğru uzatırken ellerinizin birbirine değmesi ile birbirinize bakıyorsunuz.
-kahve ve ya başka Bir şey içer mi sınız?
Bu soruna chen in nazik arkadaşı suho cevap veriyo.
-yok teşekkürler gelmeden önce içtik.
Bu cevap üşengeçliğin nedeniyle seni mutlu ediyor.
=:) =+==%=+
Yorucu bir günün ardından uykunun derinlerine iniyorsun ama deli gibi çalan kapı seni yanına çağrıyor kapıyı açıyorsun karşında en şirin haliyle chen ve onun kucağında kızınız duruyo Salona geçiyor sunuz chen
-tüm gece ağladı en doğru yolun sana getirmek olduğunu düşündüm.
-bi sorun yok gibi.
Çocuğu kucağına alıp yatak odasına götürüyorsun chen de seni takip ediyor.
Yaklaşık 1saat boyunca kızınıza şaklabanlık yapıyorsunuz, en sonunda o uyuyor ikiniz kendinizi kızınızın yanına doğru yatağa bırakıyorsunuz ikinizde aynanda kızınıza doğru dönüyorsunuz kızınızın gövdesine aynanda elinizi attığınızda gözlerin buluşuyor chen ellerinizi birbirine kenetlerken küçük çaplı bir tebessüm beliriyor senin yüzünde chen sessizce.
-Tekrar denesek mi?
-neden olmasın.
Pam Pam pam.
Bir de medyadaki şarkının hastasıyım her dinlediğimde ağladığım bi şarkıdır.