Gözlerini onun gözlerine dikiyorsun.eskisi gibi olmadığını fark ediyorsun.her şey babanın seni tanimadigin bi adama para karşılığı satmasıyla başladı.sen nişanlanmak zorunda kaldin,iste o günden beri suho ile aran açıldı sana ask ile bakmıyor artik.gözlerinde ilk kez gördüğün bi ifade var.konuşmak istiyorsun;
-bitti mi?biz bu kadarmıydık?
Zar zor ağzını açıyor sun.buruk bi ses tonu ile konusuyorsun .
-bunun devamı olacağını dusunemeyiz.bitti mi değil bizi bitirdiler mi demeliyiz .evet evet bizi bitirdiler.bundan sonra sana kal diyemem.
Gözlerin doluyor sen ona deliler gibi aşıksın ama o sana aşık değil belli ki.ona bir şey demiyorsun.
Sadece onun gidişini izliyor sun.
#%@%@@&@--@-@(
Babanın seni sattığı adam ile daha tanismadin.bu gece birlikte yemek yiyeceginizi ogreniyorsun .istemiyorsun sana sacma geliyor nişanlı olduğun adam ile tanışmaya gidiyorsun .annen ve baban senden heyecanlı davranıyorlar.
Arkası dönük birini görüyorsun orda.annen 'orda' diye haykırarak parmağıyla arkası dönük çocuğu gösteriyor seni ittirerek masanın yanina getiriyor .yere bakiyorsun çocuğun siz geldiginizde ayağa kalktığını onun ayaklarından anliyorsun.
Yüzüne bakmak istiyorsun bakiyorsun.
Bu bu SUHO .annen ve baban gülüyor ve kenara çekiliyorlar .suho çok mutlu gözüküyor .
Elini cebine atıyor .cebinden kırmızı bir kutu çıkarıyor bu kutunun içinde ne oldugunu çok iyi biliyor sun .kutuyu açıyor.-bunu hazırlamak için seni uzdum özür dilerim.....simdi beni affedip benimle evlenir misin?
Mutluluktan ağlamak üzere geldiğin anda yoneltiyor bu soruyu sana .düşünmeye gerek bile duymuyorsun:)
-Evet....ama bi sorun var bi daha boyle bi saka yaparsan o zaman cezana katlanirsin.:)):):)