sehun

2.1K 77 9
                                    

Son bolumde donmeme ihtimali olduğunu söylemistim,fakat okuyucularim yorumlari ve mesajlariyla bana destek oldu, ve ben cok guzel yurekli bi insandan bi mesaj aldim ve onun icin tekrar devam ediyorum bu kitaba.cok sagolun yanimda oldugunuz icin sizi gercekten seviyorum okuyucularim.
Bu arada bolum kotu oldu ama biraz daha ilerde bu aciğimi kapaticam.😊

-bu küçük dayak istiyo bence

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-bu küçük dayak istiyo bence.(sen)

-sen 1.50 lık boyunla bana mi küçük dedin.(sehun)

Alaycı bi ifadeyle konuştu ve sen o sevgilin olmasına rağmen sinirden onu dövebilirdin.
Sitem ettin.

-1.50 değil 1.65.

-ne kadar uzunsun sen öyle.

Boyunla dalga geçemeye bayılırdı.ama bu sefer gerçekten sinir olmuştun arkanı döndün ondan uzaklaşmak isterken kolundan seni kendine çekip sana sarıldı.

-boyun bi kadın için çok ideal hayatım,saka yaptığımı biliyorsun bak ne güzel tam omzuma geliyorsun bu benim bi kadında en sevdiğim boy.

Bunu seni mutlu etmek için dediğini farkındasın.

Zaten boyundan cok da memnun sayilmazsin ve bu seni uzuyo onun seni begenmedigini dusunuyosun.

-beni begenmiyosun sehun.

-seni beğeniyorum hayatim,sen benim prensesimsin.

Bu soyledikleri seni tekrar mutlu ediyo.
Havanin karardigini fark ediyosun,sehun seni bi yerlere goturecegini soylemisti arabaya biniyosunuz ve seni deniz kenarina getiriyo.

Cok guzel bi yer heyecanla yuruyosun.tahta yolu sadece mumlar aydinlatiyo ve bu mum isiklari denize vurunca harika bi goruntu olusuyo.Sehunun bunu yapmasi gercekten imkansiz diye dusunuyosun cunku o gercekten hic ama hic romantik degil.

Yolun sonuna geldiginde kocaman yanip sonen bi kalp goruyosun cok heyecanlaniyosun ve sehuna donuyosun ellerini göğsünde birlestirmis gulerek sana bakiyo.

Ona tekrar tekrar aşık oluyosun,elinde bi kolye salliyo bi sure sonra bu kolyenin rahmetli annenin sana 17 yasinda verdigi ve kaybettigin kolye oldugunu fark ediyorsun ve ona dogru kosuyosun.

Kocaman sarılıyosun ona.kafani kocaman bi opucuk konduruyo.

...

Hayallerimin Ötesinde EXOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin