Medya====Exo---Baby Don't Cry
Heycanlanmıştın ne zaman beakhyun a sarılsan kalbin son kez atıyormuş gibi hissediyorsun bunun elbet yakın zamanda olacağını biliyorsun. Kalp hastasısın. Beakhyun bunu Biliyor ama seni heycanlandırdığından haberi yok sürekli ameliyat olman için Sana yalvarıyor fakat o sedyeden kalkamama ihtimalın var korkuyorsun.
Beakhyun sana sımsıkı sarılıyor sende ona sımsıkı sarıldın.
-şu ameliyat işini tekrar konuşalım. (beakhyun)
-neden bunu konuşmak istiyorsun kararım kesin.
-çünkü seninle evlenmek istiyorum.
-son günlerini karım olarak geçir diyorsun.
-yaşamak senin elinde hatta Hayır sen benimsen benim elimde karar artık beni bu dünyada yalnız bırakmak mı istiyorsun Biliyorsun senden başka bu dünyada Sevdiğim kimse yok ciddi ciddi yalnız bırakmayı planlıyorsun.
-Biliyorum ama....
-aması yok bebeğim.
:') ++%:)! +:=+-) %=(:/=
-benimle evlenirmisin?
Sedyedesin ameliyata gireceksin beakhyun seni ikna etmeyi başardı. Ve şimdi sana bunu neden yapıyor.
-neden bu soruyu bana şimdi soruyosun?
-ameliyatta pes etmeni istemiyorum.
Sedyenin yavaşça ilerlediğini fark ediyorsun beakhyun un sıkıca tuttuğun elini bırakmak zorunda kalıyorsun.
() () ())) (=) =2yıl sonra :
-min ah yerinde dur kızım.
Etrafta gezen kızınıza seslendin. Bugün 2.yaş gününü kutluyordunuz.
-kızım gel pastanı keselim.
Beakhyun min ah ı kucağı aldı sende yanlarına gittin birlikte mumlara üflediniz.
Beakhyun min ah 'ı kucağından indirip yanına geldi seni kendine çekip sıkıca sardı kulağına.
-SANA PİŞMAN OLMAYACAĞINI SÖYLEMİŞTİM.
BU KADAR
BU GÜNLERDE PERFORMANSIM DÜŞTÜ. ÜZGÜNÜM.