-Bana bakmaya devam etmelisin.
-bu-bunu yapamam.
-yapıcaksın çünkü ben seni seviyorum.
Konuşmakta zorluk cekiyordum boyle olmak zorundaydı.
Son kez burnumu çektim dizlerimdeki kafasını daha rahat etmesi için daha iyi yerleştirdim saçlarını okşamaya devam ettim.
Yüzü o kadar beyazdı ki korkmaya başlamıştım,dudakları çok kuruydu ne kadar su içtiyse bi yararı olmamıştı.gözlerini gözlerime sabitlemişti hic üzerinden ayırmıyordu.konuşmaya devam ettim.-gidersen seni ölene kadar pataklarım.(ben...)
Zorlandığı belliydi ama bana cevap vermeyi kesmiyordu.
-bunu genelde ben sana yaparım
-sen pataklamazsin döversin.
Yüzümde küçük bi tebessüm vardı.onunda öyleydi.
-kurallarıma uymazsan tabi döverim.
-hic mi arkadaşım olmasın,neyse kris seni çok seviyorum biliyosun dimi.
-biliyorum,zaten sevmezsen sana bunu çok kotu odeti--
Öksürmeye başladı bi anda dizlerimden kafasını ve bedenini yavaşca kaldırıp oturur pozisyona geldi.böyle davrandıkça daha çok korkuyordum.
-iyi misin?
-iyiyim.
-iyi olmadığını biliyorum neden boyle saçma sorular soruyorum.
Kendime engel olamıyordum bu sefer ağlıyordum.
kris iyice bana yaklaştı elini omzuma atıp beni kendine çekti.normalde olsa kolumu sıkardı,canımı yakardı,o boyle davrandıkça bitiyordum.Kokusunu içime çekiyordum.
-ağlama canini yakmak istemiyorum.
Sesi ağlamaklıydı,bana kızamıyordu bile.
Arkadan gelen ayak sesine kalın bi ses tonu eslik etti.
-Kris hadi gidiyoruz uçak kalkmak üzere.
Kris yavaşça ayaklaniyodu,bende ayağa kalktım.seni kendine çekip sımsıkı sarıldı...
2 yıl sonra;
Bugün gittigi gündü tedavi için gittiği gün.bugün dönmezse bir daha dönmeyeceğini söylemişti.saat sabah 06.30'du.ne kadar beklemem gerekiyodu.
Saat 00.00;
Ağlamaya başlamıştım ölmüş olamazdı,arka mi dönüp sinirle havaalanının çıkış kapısına doğru ilerledim aynanda bağırıyordum.o-o beni bırakmıştı.
Arkadan gelen o kulağımı gıdıklayan ses beni durdurmuştu.
-seni bıraktığını nasıl düşünürsün.
Bu ses ona aitti,sesin geldiği tarafa dondum o-o-o dönmüş.donakalmıştım gülüyordu.kollarını yavaşça kaldırdı gözleriyle gel diye sinyal veriyodu.ona doğru ilerledim ve simsiki sarıldım.onu çok özlemiştim.
-seni bıraktığımi nasıl düşünürsün,bunun hesabını sorucam sana,eve gidince odeticem.
-ne istersen onu yap kris,ne istersen.
.............