Sehun

5.3K 217 21
                                    

Arkadaşlar evlilik ile ilgili şeyler yazacağım yani hoşuma gidiyorum konu tavsiyesinde bulunun.

Sehun ile yaklaşık 2yıldır evlisiniz.Ve sen şu an ilk çocuğunuza hamilesin daha 1,5 aylık ve sen bunu sehuna söylemek için can atıyorsun tabi ki de süpriz müpriz yapmayacaksın tarzın değil.(yazar içinizi okudu yanlış okumuş olabilir)ne zaman süpriz yapslara ya merdivenden düşerler ya bıçaklanır kanaması olur çocuk ölür.korkuyorsun bu yüzden direk söylemeyi planlıyorsun.

kapı çalıyor şirin bi şekilde giyinmişsin kapıyı neşeyle açıyorsun sehun mutlu gözüküyor dudağını küçük bir öpücük bırakıyo arkasından çocuklarda içeri giriyor.bir planın olmadığı için başbaşa olmanıza gerek yok.

-hoşgeldiniz, yemek yapmıştım yer misiniz?

-Biz yemek yiyip geldik gerek yok hayatım.(sehun)

-kahve kahve içer misiniz?

Xiu min, luhan, kris ve beakhyun için kahve yapmaya mutfağa gidiyorsun.nasıl ona hamile olduğunu söylersin ki bu gerçekten çok zor diye kafandan geçiriyorsun.

Sonunda etraf sessizleşince lafa giriyorsun.

-sehun size bi şey söylemek istiyorum.

-söyle hayatım.

-ben....ben 1,5 aydır hamileyim.

Sehun ve çocukların gözleri yerlerinden çıkmak üzere olduğunu görüyorsun.

Sehun heycandan ne yapacağını bilmez bi şekilde seni kendine çekip sıkıca sarılıyor.

-inanamıyorum bebeğim gerçekten hamilesin çok mutluyum.

-bende çok mutluyum kocammmm.

Arkadaşlar kısa oldu kabül; ( birde medyadaki videoyu kesinlikle izleyin bununla ilgili gibi yani ben videoyu izlerken ağladım çok gerçekçi.

Hayallerimin Ötesinde EXOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin