Y/N tanıtımı;
Göz rengi:Mor💜
Saçı:Kahkülü uzun beyaz🖤
Boyu:159
Mbti karekteri:ENFP
Yapmaktan hoşlandığı şeyler: İnsanlarla uğraşmak, resim çizmek, kitap okumak, valeybol oynamak, yemek yapmak.
Sevmediği şeyler:Kalabakıkta bulunmak~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Baji:Aish! Y/N uyan hadi!
Y/N:Abi biraz daha lütfennn.
Baji:İyi o zaman ben gidiyorum sonra bana bağırma beni neden kaldırmadan gittin diye.
Y/N:Off ne tanatana ettin sabah sabah tamam be kalktık işte bekle kapının dışında 2 dk giyinip geliyorum.
Bugün abim için önemli bir gündü Toman'nın kuruluşundan bu yana 3 yıl geçmişti tamtamına.
Pijamalarımı çıkartım ve dünden ayarladığım kiyafetlerimi giydim. Çok üşengeç bir insan olduğum için sabah böyle şeylerle uğraşmak yerine uyumadan önce ayarlardım yarın için giyiceğim kiyafetleri
Giydiklerim;
Boyunluklu krem rengi bol bir örgü kazak ile siyah mini etek altına ve diz kapağımın üstünde biten siyah çoraplarımla hazırdım.
Y/N:Çok bekletmedim umarım.
Baji:Yoo alt tarafı bir 10-15dk geçti ya. Ben seni neden bekliyorum ki ya senin yüzünden geç kaldım işte!
Y/N:Ama napiyim odamın dağınlıklığından tarağı bulmam 5 dk mı aldı.
Abim ile kutlamanın yapılcağı parka gidiyorduk abimin arkadaşları tüm insanların aksine daha farklı insanlardı farklı ortamları vardı.
Baji:Selam millet pastayı henüz yemediniz deme bensiz.
Mikey:Bajii sonunda geldin bak senin için Takemichi ile naptık baksanaa sana yakışcağını umuyoruz:)
Takemichi:Heyy mikey bana bol atma bunu tek başına yaptın. Benim oarmağım yok bu işte
Mikey'in dediğinin üzerine Takemichi'nin elinde tutuğu şeye baktım.
Y/n:Hee? Bu benim ifşamın baskılı olduğu bir tişort!
Mikey tepkimin üzerine benden uzaklaştı bende onu kovalamaya başladım.
Y/N:Seni bir elime geçiriyim Mikey o tişort neymiş göstiricem sana!
Mikey:Yakalayamasın ki, yakalayamasın ki
Koşmayaı pek sevmezdim bu yüzden yorgun düşmüştüm ve yerimde nefes nefese soluklanıyordum.
Mikey:Heyy! Y/N noldu neyin var?
Baji: Y/N noldu iyimisin sana ben demiyormuyum kendini yorma diye.
Abim yanıma geldi ve beni oturdukları yerde boş yer bulup oturtu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°MİKEY X YN°
FanfictionÇocukluk arkadaşı Mikey ve Baji'nin kardeşi Y/N, Mikey'nin rakibi olur