-4-

561 31 17
                                    

Abimin benim üzerimde čok emeği vardı. Onun kaybı ailemizi derinden sarsmıştı. Cenaze töreni bittikten sonra kenfimi toparlamam 1 hafta mı bulmuştu. Mikey cenazede en arkadan sadece abimin çerçeveli resmine bakıyordu dik bakışlarla. Cenazenin bittişine doğru kaybolduktan sonra onu bir daha görmemiştim. Çete üyelerin diğerleride cenazeye eksiksiz katılmılşardı.

Cenazenin üzerinden 1.5 haftanın ardından.

Sabah son 5 gündür erken kalktığım gibi günlük sabah antr. Gerçekleşmek için hazırlandım. Buğün konuşma yapacaktım black dragons çetesine. Artık her kesin duyup öğrenmesi gerekirdi benim liderleri olduğumun. İlk izlenimide iyi vermem gerekirdi.

Gece yarısında herkes toplantı için ***parkında olacaktı.

Antrenmanımı yapıp bugün zorla söz verdiğin Hinata ile cafe de buluşacaktık.

Hinata ile buluşmak için eve gidip hızlıca duş alıp temiz kıyafetler giyip evden çıktım hava güneşli ve güzeldi tam bir ilkbahar havası vardı kışı daha yeni geride bırakmamıza rağmen sakura çiçkleri açmış olsa gerek ki sokaklar caddeler de çok hoş bir ilkbahar kokusu hakimdi.

Genelikle sakura festivali için şimdiden Hinata ile hazırlıklara başlardık. Geleneksel kiyafet alırdık piknik için atıştırmalar yapardık ve en önemlisi hep beraber olurduk. Abim, Mikey, Kazutora, Draken, Takemichi, Chifuyu, Mitsuya,  Nahoya, Souta, Hinata ve ben hep beraber kiraz ağaçlarının altında sakura kokusuna hayran hayran bakarak yaptığım yiyecekleri atıştırıp konuşurduk eğlenirdik gülerdik...

Ama artık ven tektim ve bunu ben istiyordum. Onlar beni zaten tek bırakacaklardı bunu bilerek istemediğim ortamdan ilk kendim ayrılmam daha doğruydu.

Hinata ile buluşcağımız kafeye girdiğimde Hinata gülümseyerek elini havaya kaldırıp gelemem için el saladığında onun yanına varıp bana sıkıca uerinden fırlayıp sarıldıktan sonra karşısına oturdum.

Hinata:Merhaba Yn!

Yn:merh-

Hinata:Kendini özletinnnn!herkesle seni çok merak ettik

Kendimi özletim mi siz benim varlığımdan haberdar mıydınız ki?😒

Hinata:Yn...

Yn:Efendim Hinata.

Hinata:Dedikodular doğru mu?

Yn:Hangi dedikodular Hinata biraz açık konuşabilir misin zamanım yok seninle dolu dolu konuşacak kadar.

Hinata:Ben üzgünüm...herkes Baji'nin kardeşinin black dragons ların yeni lideri olduğunu zırvalıyorda.

Baji'nin kardeşu mi? Yani bu kadar mı önemsizdim. Beni herkes Baji'nin kardeşi olarak mı tanımlıyor. Benimde bir ismim var! Bu zamandan sonra son nefeslerini benim ismimi yüksek sesle haykırarak vericekler yalvarışlarla.

Hinata:Yn hiç iyi gözükmüyosun, boş ver herkes senin Toman'nın en sadık üyesi ve kurucusu olan Baji'nin kardeşi olduğunu bilip inanmayanlar da var yn bo-

Yn:Hinata.

Hinata:hı?

Yn:Doğru.

Hinata:Ne doğru?Baji'nin en sadık üyesi olduğumu çet-

Yn:Dedikodular.

Hinata:Yn şaka nın sırası değil.

Yn:Bugün çete lideri olarak önemli bir toplantı vereceğim daha fazla seninle burda laflamak, senin gibi boş oluo boş oturmak isterdim ama bazılarımızın önemli işleri var;)

°MİKEY X YN° Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin