-5-

461 29 20
                                    

Konuşma yapmak için ileri doğru yürüdüm ileriye dimdik ve soğuk bakışlarla. Onlara yukarda bakıyordum. Ayaklarımı biribirine birleştirip ellerimi arkamda toplayıp çenemi yukarı doğru kaldırıp gözlerimle onları süzdüm teker teker.

Herkes ben onlara yukardan bakarken önümde eğiliyorlardı. Bazıları fısır fısır konuşuyorlardı. Bir kaç kişinin kini net duymuştum"Bu mu gerçekten yeni Lider","Bu black dragons'a hakaret","Kız güzel ama bu güzeliğin çıt kırıldım olduğuna eminim."

Yn:Kesin sesinizi!

Herkes sesizce sonunda fısıldaşmayı bırakıp bana odaklanmıştı.

Yn:Bugünden sonra yeni Lideriniz benim! Yaptığınız her adımda bana haber verecek bana danışacaksınız. Kendimi tanıtmam gerekirse de, ben BEYAZ FIRTINAYIM!!!

Herkes tek bir ağızdan "Emrenizdeyiz Liderim"

Yn:Kadınlar zulum etmicek kendinizden küçüklere zorba olmıcaksınız! Bu saaten sonra da Toman ile eskisi gibi iyi olmıcak aramız 1.Nesilde ki gibi . Onlar bizim düşmanımız olamyı kendileri göze aldılar. Onları hadlerini gösterelim dostlarım!!!

Herkes alkışlar içersinde bana bakarken ben bu durumdan hafif hoşnutsuzdum. Acaba abim beni kendi emekleri ile kurduğu emekleri olduğu çeteyi yıkmak için insanları gaza getirdiğimi görse ne derdi?

Ama abimle biz aynı değildik hiç bir zaman o hep sevdiklerini değer verdiklerine onlar ona değer vermese bile yarı yolda bırakmaz ve onları kızmaz, gücenmez di.

Konuşmayı bittirdikten sonra herkesi planı 3 gün sonra gerçekleşecek toplantıda planı açıklayacağımı söyleyio dağılmalarını emretim evlerine.
Herkes tam dağılcağı sıra...

X:Sen Lider olmaya hakkın yok daha dövüşme bilmiyorsun ölen abinden ve güzeliğibke torpil yapıp böyle ciddi bir sorunu doğurmaya nasıl göze alırsın. Ke-

Bana doğru bir yandan hızlıca hızlı adımlarla yürüyerek bağırarak konuşarak bana ilerliyodu. Ona sadece göz teması kurup duruşumu bile bozmuyordum en sonunda bana elini kaldırdırıcağı an o kaldırdığı elini ayağımla tekme savurup onun sert darbe almasını sağlayarak merdivenkerden geri yere yuvarlanarak inmesini sağkıcak bir sert  darbe indirmiştim.

 Ona sadece göz teması kurup duruşumu bile bozmuyordum en sonunda bana elini kaldırdırıcağı an o kaldırdığı elini ayağımla tekme savurup onun sert darbe almasını sağlayarak merdivenkerden geri yere yuvarlanarak inmesini sağkıcak bir sert  darbe in...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkes adamın düştüğü yerin etrafında hayretlerle bir ona bir bana bakıyorlardı.

Onlara...

Yn:Size dağılın dedim! kendi icabına kendisi bakacak.

Herkes emredersiniz diye bağırıp burayı hızlıca terk ediyorlardı. Bende istiklalimi bozmadan yerimden onların telaşla koşuşturmasını izliyordum.

Arkamdan biri omzuma dokunmasıyla bu kişini Taiju'un olduğunu biliyordum.

Taiju:iyi iş çıkardın:)

Yn:saoğl

Taiju:Gel hadi eve giderken sana eşlik ederken konuşalım seninle konuşmam gereken bir konu var.

Yn:Peki...konuşalım Taijim.

Taiju:Senin bana Taijim deyişine bitiyorum.

Yn:Şansını zorluyosun demeyi bırskırım. Sadece senin gibi kaba adama böyle hitap etmek benim gibi her kız lise öğrencisinin hoşuna gider.

Taiju:karşılıklı hoşnut;)

Taiju ile beraber eve doğru yürümeye başlamıştık.

Taiju:sadete gelcek olursak. Baji'nin ölümü benibderinden sarstı. Şuana kadar Baji hep Mikey'in pisliklerini düzeltip, toplayıp dururdu. O gerçekten bir idol dü. Şu zamana kadsr toman la kavgamız olmadıysa da bunun sebebi abinin bende büyük hatrının olmasıydı.  
Biz abin ile iyi anlaşırdık her zaman. Bana seni bahsederdi içtiği vakitlerde çokça onun haricinde senin varlığını bile bilmezdik. Seni çok severdi.
Anlıcan Baji gitmeden evvel bana senin  bir Lider olma potansiyelinde olduğunu ve senin çok güçlübve güzel bir kız olduğu söyleniyordu. Senin istesen Bajiye kafa tutuğunu berbaer küçüken ki yaramazlıklarınızı anlatıyordu. Yani sonuç abin senin potansiyeli yüksek ve zeki biri olduğunu söylüyordu bu yüzden de sebi yebi Liderimiz yaptım!

Taiju'nun dediklerine duygukanmıs ve gözlerimden yaşlsr akmıştı.

Beni kendine çekip sarılıp kolarımı kendine doladı ve eliyle saçımı okşamaya başladı...

Taiju:Geçti yn,geçti bundan sonra sen abin için mücadele verecek ve onun son sözleri için kendini güçlü tutcaksın.

Taiju bana morel verdikten ve sarılmasıyla biraz daha iyi hissediyordum kapının önüne geldiğimiz de.

Yn:Veda vakti geldi öyleyse iyi geceler sana...

Taiju:sana da iyi geceler lazım olduğunda bir şey beni araman yeterli.

Taiju ile vedalaştıktan sonra geceliklerimi giyip üzüntümle aniden yorgun düşüp günün enerjisiyle yatağa uzandığım gibi uyuklamıştım.

Bölüm sonu

°MİKEY X YN° Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin