Bugün planımı açıklıcaktım. Taiju ile planı beraber kurmuştuk. Toplantı yerine herkesin toplandığını varsaydıktan sonra zamanın gelmesiyle onların beni görebilmesi için ileriye doğru adımladım.
Herkes karşımda emrenizdeyiz diye bağırarak eğildiklerinden sonra doğrulmalarını bekledikten sonra istiklarimi bozmadan söze girdim.
Yn:Bügün burda toplanmamız amacı Tokya da en büyük çete unvanını almak için adımlar attıcaz öncellikle de Toman Çetesine galip gelicez. Bildiğimiz kadarıyla Toman'nın Lideri çeteyi terk etmiş vaziyete yani anlıcağınız unvanı yenilmez Mikey'i çetenin başında değil bu da bizim avantajımıza. Ve hepinizin bildiği üzere 1. Bölük başı yeri boş. Buda bizim büyük avantajımızından biri daha. Toman çetesi her hafta salı günü toplanırlar***otaparkında hep beraber motorlarıyla oraya giderler topluca. Bizde onları orda basıcaz. VARMISINIZ BLACK DRAGONS'U onlara göstermeye!!!
Herkes hep bir ağızdan varım diyerek bağırışmalar ve tezahüratlar yapıyorlardı onlara gülümsedim ve geri onların görmiceği uere çekilip Taiju'nun konuşmasını yapmak için öne çıktı.
Taiju Morel konuşması ve çeteyi gaza getirecek sözler ettikten sonra kapanış konuşması yaptı. Herkes yavaşça evkere dağlıyordu. Taiju benim yanıma doğru yavaşça ilerlerken gülümsüyordü büyük cüsesi ve sert bakışlı olarak bilinsede o benim gördüğüm kadarıyla tatlı, sevimli ve güler yüzlü biriydi.
Taiju:Bu arada merak ediyorum da. Mikey'in yokluğunun nedeni nedir acaba?
Yn:Bilmem ki.(Bildiğim şey mi emin değilim ya da bilmediğim bir neden)
Taiju:merak etmedim değil ben, sen de merak ettmiyor musun?
Yn:Hayır. Hemde hiç
Taiju:Neyse hadi gel herkes evlere dağılal bizde geç olmadan gidelim yarın okulun var seninbxnsjsjsjiw
Taiju beni kolarının arasına alıp bir eliyle kafamı saçımı dağıtacak hareket yaptı.
Yn:sana kim bu kadar büyü dedi?!
Taiju:Sen çok kısa olmayasınbbcbdjsjjs
Yn:Ben kısa değilim bir kere!
Taiju benim hizama eğilipellerini arkada birleştirip gülerek.
Taiju:Kısasın ama güçlü, güzel ve zekisin:)
Taiju ile kavgalı dalga geçmeli sohbet ederek eve gelmiştim.
Yarın okula gidecektim. Acaba Mikey okula gidiyor mu? Okularımız aynıydı. Gerçekten Tokya'yı yertk etmiş olamaz deme benden bu kadar nefretmiş olamaz. İnsanlar sevdikleri için yanına taşır onları yanına alır. Nefret ettikleri kişilerden kaçarlardı.
Sabah erkenden kalkıp duşumu alıp saçlarımı kurutum ve üniformalarım giyip evden çıkmadan ağzıma aldığım tokayı okula doğru giderken saçalarımı topladım.
Sınıfa girdiğimde ilk dersin başlamısına 5 dakika vardı.
Okulda gün boyu sınıftan çıkmadan ve geçmiş olsun mesajları ile geçirmiştim. sınıfımızda Mikey'in sınıfomdan kouştuğu çocuk yanıma gelip Mikey'i sormuştu ona sadece umursamazca bilmiyorum dedim.
Mikey nerelerdesin?...
Eve vardım ve biriken ev ödevlerimin bir kısmını tamamlayıp uyumuştum müzik dinleyerek.
[Sabah]
Bugün büyük gündü İlk kavgam ve Black Dragons'un Lideri, başı olarak ilk kez kendimi göstericektim onlara canlı canlı . Tomandayken kimse beni kavgalara çağırmazdı onlara ne kadar kendimie güvendiğimi size kendimi kanıtlamama şans vermeleri için yalvarsam da mikey hiç bir vakit izin vermemişti. Diğerleri onaylasa onun onayı olmadan bir hiçti herkes Mikey'in ağzından çıkcak kelimeye tabirdi.Yine klasik okula gittmiştim eve varıp yemek yedikten sonra Taiju ve çete ile buluşcaklara yere yakın kurulduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°MİKEY X YN°
FanficÇocukluk arkadaşı Mikey ve Baji'nin kardeşi Y/N, Mikey'nin rakibi olur