-10-

505 36 21
                                    

Bugün sabah Mikey yoktu. Oysaki bugünde beraber yürürüz diye düşünmüştüm okuka diğersiki günden sonra.

Madem öyle tek başıma giderim bende.

Okula gelmiştim. Sınıfım Mikey'in sınıfdan bir sonraki sınıftı geçerken açık kapıdan Mikey'e göz attım ama Mikey sınıfta yoktu.

Okul bittmişti ve ben Mikey'i görmemiştim başına kötü bir şey gelmiş olasılıyla endişelenmiştim.

Okul çıkışı hızlı adımlarla Mikey'in evine gittim. Kapıya Emma Mikey'in kız kardeşi bakmıştı.

Emma:Yn?

Yn:Emma merhaba Ben Mikey'e bakmıştım da acaba burda mı bugün okula da gelmedi onun için endişelendim.

Emma:Yn bugün Toman için büyük gün. Black Dragons'un lideri olman bugünü unutuğunu zannetmiyorum.

Yn:Bugün...?

Emma:Toman'nın kuruluş günü Mikey için çok önemli bir gün herkes içerde sende katılsana bize Toman'nın şerefine kadeh kaldırıcaz birazdan geç kalmış sayılmasın.

Yn:Beni içeri gerçekten çağrıyormusun? Sorun olmaz mı diğerleri için?

Emma bana kol atıp gülümseyerek.

Emma:Ne sorun olcak sen bizim küçük Ynimisz hala daha:)

Gerçekten hala daha beni sevebiliyorlmıydı? Ama bu nasıl olur?

Emma:Millet bakın kim geldi!

Draken:Yn! Geldiğine sevindimm

Draken beni eski günlerdeki gibi kemiklerim kırılcakmış gibi sarılmıştı ona ve Baji ye yorulunca eskiden evden yemek arakladığımda hep böyle sarılırdı.

Chifuyu:Yn gelsene buraya sana yer ayırdım.

Yn:Bana mı ayırdın?

Chifuyu:Sorma çok zor oldu bu yeri korumak şu aptal sürekli buraya oturmaya çalıştı!

Chifuyu Takemichi ye bağırarak ikisi kavga etmeye başladılar ama çok tatlı bir kavgaydı bence.

Takemichi:Haa!? Sen bana mı aptal dedin aptal!

Chifuyu:Evet sana dedim asıl sen bana aptal dedin şimdi en aptal sensin!

Takemichi:B-

Mikey:Kesin şunu!

Takemichi'nin sözünü ağzına tıkamıştı Mikey ve ihtişamı bu adama tekrar aşık oluyorum şuan bu ne şıklık beyfendi.

Mikey:Sevgilim buraya gel benim yanıma.

Herkes aynı anda o lamaya başlamışlardı şaşkın ve mutlu yüz ifadeleriyle bi bana bi Mikey'e bakıyorlardı.

Draken:Hayırlı olsun Mikey;)

Diyip Mikey'in sırtına elini atmıştı.

Emma:Ne zamandır sevgili olcaksınız diye bakıyordum sonunda bu günleride görmeye nasip ettin tanrım.

Emma bir oh çekercesine konuşmuştu.

Mikey:Emma!

Emma:Ne var ikinizde çok çekingendiniz birbirinize karşı ikinizin de birbirindizden hoşlandığı çok açık bariz ortadaydı cnkxkxkxkz.

Yüzüm iyice kızarmıştı oysa hiç çaktırmadığımı düşünüyodum duygularım gizlemekte bunca zamandır herkes farkında mıydı demek.

Hinata:Yn benim gururlü yawrumm

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

°MİKEY X YN° Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin