Kang Mi Soo sen orada mıydın? Nasıl olabilirdi ki bu? Sanırsam kafayı yemiş ve de her yerde seni görüyordum.
Hayır!
Hayır!?
Bu gerçekten Kang Mi Soo'ydu imkansız bir şeydi bu. Nasıl olur?Hemencecik ona sıkıca sarılmak için koştum. Ama bir an duraksadım o sadece hayal görüyorsam. Ya da daha başka bir şey..
Bu anı nereden anımsadığımı hatırladım.
Nasıl unutmuşum olabilirdim ki bu anı, Mi Soo ile ilk tanıştığımız an daha doğrusu onu bu parkta gördükten sonra okulda sürekli dikkatimi çekmeye başlamıştı. Yani bu an benim için Mi Soo'yu ilk gördüğüm ve ondan hoşlanmaya başladığım an. İlk bu parkta göz göze gelmiştik. Mi Soo'nun dediğine göre o da bana burada aşık olmuş yani birazdan göz göze geleceğiz ve tekrardan birbirimize aşık olacağız. Öyle mi? Bu harika bir şey. Yıllar sonra tekrar yaşamak."Kafayı yemiş olmalıyım şu dediğime bak." Diye kendi kendime mırıldanıyordum. "Sanki o ana dönmek mümkünmüş gibi." Diye kendime kızıyordum.
Birazcık daha devam ettikten sonra telefona gelen bildirime bakmak için elime almıştım. Hayret telefonu sessizde kullanıyordum 3 aydır.
Tam telefon kilidini açmaya yeltendiğimde bir şey dikkatimi çekmişti tarih!
25 Mart 2018
İyi de biz 2023'teydik. Bu- bu nasıl olabilirdi ki!
Şaşkınlıkla beklerken ekran kararmış ve daha da şaşırmıştım. Ben kararan ekranda kendimi görmüştüm. Ama 5 yıl önceki beni, 5 yıl önceki Jisung vardı ekranda.
Aklım almıyordu böyle bir şey mümkün olamazdı.Ama şöyle bir şey daha vardı ki Mi Soo. O orada. Tam oradaydı. Onu çok özlemiş yanına gitmek için can atıyordum. Artık ona sarılabilirdim beni tanıyacaktır eminim. "Ya tanımazsa" dedim kendi kendime eh o halde aynı o zamanki gibi tanışırız.
Ya da bekle ona açılmam ne kadar uzun sürmüştü. Sadece bugün tanışalım ve evlenelim. Beklemeye gerek yok zaten onu yeterince özledim. Eminim beni, ruh eşini hemen tanıyacaktır. Bekle beni Mi Soo'm geliyorum.
..
Evet gidiyordum ona doğru ama durdum..
Bekledim..
Ve geri döndüm..
Buralardan çok uzaklara doğru..
Okulumu da değiştirmeliyim..
Gitmeliyim buralardan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wish You Back / Geri Dönmeni Diliyorum || Han Jisung
FanfictionKollarımda can vermiş olduğunu görmeme rağmen o kadar içten geri dönmesini dilemiş olmalıyım ki şimdi canlı canlı karşımdaydı ama sanki o değil de başka birisi gibiydi. Minific