15. Bölüm -FİNAL-

87 5 21
                                    

Bugün 22 Aralık mı?

22 Aralık..

22 Aralık..

Bu tarih 4 yıl önceki bizim evlenecek olacağımız tarihti. Lütfen sadece bir tesadüf olsun. Lütfen sadece bir tesadüf olsun. Lütfen..

Mi Soo şu günü atlatalım artık tamamen rahat olacağız. Değil mi Mi Soo?

Ne zamandır düşünüyorum bunları. Yine aynı şeyler oluyor Mi Soo, bunları düşünürken duyduğum ve hatırladığım tek şey senin "Jisung-ah dikkat et" deyişin ve karşıdan bize doğru gelen arabanın farları ile kapanan gözlerimdi. NEDEN NEDEN ÖNÜME BAKMIYORDUM Kİ. Özür dilerim Mi Soo-ah. Tekrardan.. Özür dilerim.

Bana-bize bir şans verilmişti ve ben onu yine mahvettim Mi Soo. Özür dilerim.

Belki de zaten bizim için bundan ötesi yoktu Mi Soo ne dersin? Bizim hikayemiz buraya kadardır belki de.

Affet beni, seni çok seviyorum Mi Soo.

~~~SON~~~

"Herkesin iki hayatı vardır. İkincisi; aslında tek bir hayata sahip olduğumuzu anladığımızda başlar."

Aaa tam olarak aklımdakileri yansıtabildim bilmiyorum ama bir şeyler yazmaya çalıştım. İlk hikayemdi çok eksiğim var farkındayım. Bir şekilde denedim bir şeyler. Sizden ricam daha çok gelişebilmem için sıkıldığınız yerleri, hoşunuza giden yerleri ya da keşke şurası söyle olsaydı, şu tarz yazsaydın dediğiniz yerleri bana söylemeniz ve benim de bu şekilde kendime katkı sağlamam.

Kendinize iyi bakın..

🎉 Wish You Back / Geri Dönmeni Diliyorum || Han Jisung hikayesini okumayı bitirdin 🎉
Wish You Back / Geri Dönmeni Diliyorum || Han JisungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin