-Eğer sizin için sıkıntı değilse uzatmayalım bugün evlenelim.
Sence benim için böyle bir şey sıkıntı mı olur. Olsa olsa lütuftur o Mi Soo.
Soruyorum;
-Bu sıkıntı olacak bir şey değil ben teklif ettim zaten ama acaba erkene çekmenin sebebini öğrenebilir miyim?
Olduğun yerde rahatsızlanıp parmaklarınla oynuyorsun;
-Burada olduğum sürece hem benim için gerçekten sıkıntılı süreç olacak hem de sizin için.
Düşünüyorum acaba erkenden evlenmek isterken şimdi de işimizin hemen bitecek olması ilişkimizi kısa zamanda tamamen bitirir mi.
Kabul ettiğimi belirten konuşmalar yaptıktan sonra hazırlıklar için çıkıyoruz otelden dışarıya.
Daha gerçekçi olsun diye gelinlik ve damatlık kiralayıp nikah dairesine gidiyoruz.
-Evet kabul ediyorum.
-Evet kabul ediyorum.
-Ben de sizi karı-koca ilan ediyorum. Gelini öpebilirsiniz.Çekiniyorum istemsiz ama akışında öpücük konduruyorum alnına. Kim bilir bir daha ne zaman öpebileceğim seni.
Bol bol fotoğraflar çekindikten sonra ailene yolluyorsun bizim aile cüzdanımızla beraber. Gerginsin yerinde duramıyorsun. Ailenin tepkisinden çok çekiniyorsun. Rahatlatmak için yanına gelip omuzlarından tutup kendime çeviriyorum seni. Gözlerimi gözlerine çıkartıyorum, gerçekten kısık bir tonda şarkımızı mırıldanıyorum ve sarılıyorum uzun bir sarılışımdan sonra sen de kollarını sırtımda birleştirince anlıyorum rahatladığını. Değişmemişsin Mi Soo.
Ailenin mesajları aramaları sonrasında döndük ikimizde Kore'ye. Bizi görmek istediler.
Tartışmalı bir akşamdı ama galiba sevdi ailen beni. Eh tanıyorum birazcıkta onun verdiği deneyimle sularına gitmiş olabilirim.
Onlara uydurduğumuz tanışma hikayemizi anlatıyoruz. Aslında eski hayatımızdaki gerçek tanışma hikayemiz ama bunu sen de bilmiyorsun Mi Soo. Bunları uydurduğumuzu sanıyorsun. Birbirimi ne kadar çok sevdiğimizden falan bahsediyoruz.
Son alarak nerede kalacaksınız diye sorulunca bizim evimizi söyleyip aslında gerçekten de önceki bizim yaptığımız planlardan bahsediyorum. Hoşlarına gidiyor. Senin de gidiyor. Hem de şaşırıyorsun. Gerçek olup olmadığını tartıyorsun kafanda. Bu kadarını nasıl planladığımı ya da profesyonel yalancı mı olduğumu. Yalan değil Mi Soo hepsi gerçek.
Bir hafta gibi bir süre oluyor evimizi aynı tıpa tıp aynısı şeklinde dizayn ediyoruz. Bu kadarı fazla gibi geliyor. Bazen düşünüyorum acaba rüyada mıyım ya da delirmiş olma ihtimalimi. Bu kadar da olur mu diye düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wish You Back / Geri Dönmeni Diliyorum || Han Jisung
FanfictionKollarımda can vermiş olduğunu görmeme rağmen o kadar içten geri dönmesini dilemiş olmalıyım ki şimdi canlı canlı karşımdaydı ama sanki o değil de başka birisi gibiydi. Minific