-18- Kristal Kuvars

3 1 0
                                    


Kristal Kuvars Taşının Anlamı Nedir?

Kuvars grubunun saydam, opak ve cam benzeri versiyonlarda bulunabilen renksiz üyesi kristal kuvars, dünyanın birçok yerinde bulunan şifalı bir kristaldir.

Kristal kuvars, kişinin denge sağlamasına ve odağını güçlendirmesine yardımcı olurken bulunduğu ortamdaki enerjiyi dengeleyip temizler.

Kristal Kuvars Taşının Özellikleri Nelerdir?Kristal kuvars metafizik olarak kuvvet ve gücün sembolüdür. Netlik, denge ve arınmayı sağlar. Kişinin enerjisini temizlediği için spiritüel anlamda güçlenmesine yardımcı olur. Kâinatın sonsuz gücünü temsil ettiği düşünüldüğünden antik çağlarda ve Orta Çağda krallar ve soyluların kılıçlarını kristal kuvars taşlarıyla süslerdi. Etraftaki negatif enerjiyi temizlemesinden dolayı taşıyan kişinin sezgilerini kuvvetlendirip üçüncü gözünü açtığına inanılır.Kristal Kuvars Taşının FaydalarıKişinin enerjisini ve aurasını temizleyerek duygularını dengeler.Konsantrasyonu kuvvetlendirir.Ortamdaki kötü enerjileri temizler.Stres ve kaygıyı dengeler.Kristal Kuvars Taşı Nasıl Temizlenir?

Kristallerin kullanılmadan önce ve düzenli aralıklarla temizlenmesi önerilir. Böylece taşın enerjisini temizleyebilirsiniz. Kristal kuvars taşını temizlemek için belli başlı yöntemler vardır:

Kristalinizi toprağa gömüp bir gece boyunca bekleterek arındırabilirsiniz.Kristalinizi bir tütsü yardımıyla arındırabilirsiniz.Kristalinizi güneş ışığında arındırabilirsiniz.Kristalinizi selenit taşının veya bir tuz lambasının yanında bırakarak da arındırabilirsiniz.Kristal Kuvars Taşının Vücuda Yararları ve EtkisiFiziksel olarak bakıldığında özellikle sinir sistemiyle etkileşim içinde olan bu kristal, şifacı özellikleriyle yara, yanık, şiddetli ağrı ve migren gibi durumlarda kişinin acısını hafifletmek için kullanılır. Tırnak ve saç uzamasını da destekler.Psikolojik hastalıkların tedavisinde kullanılır.Doğal bir ağrı kesici görevi görür.Kan dolaşımını düzenler.Kristal Kuvars Taşı Kullanımı

Kristal kuvars taşı, mücevher ve takı işlemelerinin yanı sıra sanayii, inşaat, cam gibi sektörlerde de yoğun olarak kullanılmaktadır. Kristalin yüzyıllardır bilinen şifası dolayısıyla tarih boyunca ilaç yapımında veya doğal bir acı ve ağrı kesici olarak da kullanılmıştır.

Gerçek Kristal Kuvars Taşı Nasıl Anlaşılır?

Doğal taşların gerçek olup olmadığını anlamak için etkili iki yöntem vardır: sıcaklık ve ısıtma.

Doğal taşlar yapıları gereği oda sıcaklığında da soğuktur fakat sahte veya boyanmış taşlar daha sıcaktır.

Bir diğer yöntem olan ısıtmada ise doğal taşları bir miktar ısıya maruz bırakarak üzerindeki rengin gerçek mi yoksa yapay mı olduğunu tespit edebiliriz. Sonradan boyanmış taşlar yavaş yavaş boyayı salacaktır.

Ayrıca kuvars grubu ailesindeki taşlar hiçbir zaman pürüzsüz değildir. Taşlardaki pürüzsüz ve tek renk doku sahte ve boyanmış olduğunun göstergesidir.

Kristal Kuvars ve Negatif Enerji

Kristal kuvars kişinin aurasını temizleyerek enerjisini dengeler dolayısıyla hem kişi üzerindeki hem de ortamdaki negatif enerjiye karşı doğal bir paratoner görevi görür.

Psikoloji ve GüçlerimizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin