Labradorit Taşı Nedir?
Mavi, yeşil, turuncu ve sarının karışımı ve parıltılı yapısıyla göz alıcı bir doğal kristaldir.
Labradorit Taşının Özellikleri Nelerdir?Labradorit, mistik güçleri, gizli potansiyeli ortaya çıkararak sezgileri kuvvetlendiren büyü taşı olarak da bilinir.Hava elementini temsil eden bu kristal, astrolojik olarak Neptün gezegeniyle ilişkilidir.Labradorit Taşı Nerelerde Kullanılır?
Labradorit doğada bulunan en güçlü kristallerden biridir, dolayısıyla bir mücevher olarak takmak veya taş halinde bir parçasını sürekli yanınızda taşımak kişinin titreşimini güçlendirmek ve olumsuzluklara karşı korumak için çok etkilidir.
Labradorit Taşı Nerelerde Bulunur?
Labradorit taşı yoğun olarak Kanada, Madagaskar, Meksika, ABD ve Rusya'da bulunur.
Labradorit Taşının Faydaları Nelerdir?Spiritüalizmle bağlantısı yüzyıllardır bilinen labradorit kristali, kişinin aurasını ve çakralarını dengelemek ve korumak, psişik yeteneklerini güçlendirmek gibi noktalarda faydalıdır. Aynı zamanda güç ve sebat özelliğini güçlendirdiği için dönüşüm taşı olarak da bilinir. Labradorit kristali yüksek bir bilinç düzeyine erişmeyi sağladığından tarih boyunca ritüel ve büyü esnasında kullanılmıştır.Mücevher olarak labradorit kristalini kullanmak kişinin güvensizlik hissini ve korkularını ortadan kaldırır; güç ve inanç verir. Bu kristal yalnızca özgüven ve kendine olan inancı desteklemekle kalmaz, evrene olan güveni desteklerken, yüksek bilince erişmede faydalı olur. Yoğun veya karmaşık zihni sakinleştirir, enerji verir, olumsuz enerjilerden korur veya var olan bu olumsuz enerjileri temizler.Labradorit Taşının Vücuda Yararları Nelerdir?Fiziksel etkilerine bakıldığında öncelikle stres ve kaygı seviyesini gözle görülür şekilde azaltır. Sezgisel gücü çok kuvvetli olduğu için var olan, bilinmeyen hastalıkları ortaya çıkarabilir. Gözlere ve sindirim sistemine iyi gelir. Siğillerin tedavisine yardımcı olur.Ağrıyan bölgelerin üzerine konulduğunda rahatlatıcı bir etki verir. Bundan dolayı romatizma ve eklem rahatsızlıklarının tedavisinde kullanılması oldukça faydalıdır.Yüksek kan basıncını dengeler.Labradorit Taşı Hangi Çakra ile İlişkilidir?
Vücuttaki tüm çakralara faydası olan labradorit kristali; kalp çakra ile çalışıldığında ruhsal gelişimi, taç çakra ile çalışıldığında sinir, kaygı ve stresin azaltılmasını, boğaz çakrası ile çalışıldığında sesi destekler.
Labradorit taşı ile çalışmak farkındalık ve aydınlanmayı beraberinde getirir. Ruh sağlığını güçlendirmek, özgüvensizliği yenmek gibi özelliklerinin yanı sıra kişinin aurasını son derece güçlü bir şekilde koruduğu için olumsuz enerjilere karşı bir blokaj oluşturur.
Labradorit Taşı Nasıl Temizlenir?
Kristallerin kullanılmadan önce ve düzenli aralıklarla temizlenmesi önerilir. Böylece taşın enerjisini temizleyebilirsiniz. Labradorit taşını temizlemek için dört yöntem vardır:
Kristalinizi toprağa gömüp bir gece boyunca bekleterek arındırabilirsiniz.Kristalinizi bir tütsü yardımıyla arındırabilirsiniz.Labradorit Taşı Yıkanır mı?
Labradorit taşı yapısı gereği yıkanarak arındırılabilir. Yalnız her taşın sertlik derecesi farklı olduğu için dikkat edilmelidir.
Labradorit Takıları Nasıl Arındırabiliriz?
Labradorit kristalinden yapılan kolye, bileklik, yüzük vb. takılarınızı tütsüleyerek arındırabilirsiniz. Aldığınız takıyı takmadan önce muhakkak arındırmalısınız.
Labradorit Taşı Tansiyona İyi Gelir mi?
Labradorit taşı yüksek kan basıncını dengeleyici bir özelliğe sahip olduğu için tansiyona iyi geldiği bilinmektedir.
Labradorit Taşı Konsantrasyon İçin Faydalı Mıdır?
Labradorit taşı stres ve kaygı seviyesini düzenlerken aynı zamanda kişinin aurasını ve çakralarını da dengelediği için duru bir bakış, berrak bir zihin bilincine erişmesini sağlar. Bundan dolayı kişinin konsantre olmasında büyük fayda sağlar.
Labradorit Kişiye Özgü Müdür?
Kristalleriniz size aittir, sizin enerjinizle uyumlanır. Bu yüzden kristallerinizi başkalarının kullanması pek önerilmez. Labradorit taşına başka biri dokunduğunda veya taktığında ardından muhakkak arındırılmalıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikoloji ve Güçlerimiz
RandomBeyin ve inanç ile yapılamayacak iş olmadığına inanırım. Bu kitapta ise size bildiğiniz ya da bilmediğiniz çok fazla inanç metodu ile burnunuzdan saçınıza,dudaklarızdan gözünüze kadar her özelliğinizi (fiziksel ve kişisel)değiştirme imkanı sunarak s...