3

21 2 0
                                    

"Yaaaankkıııaaa."

Bu ses...

"Yaaaaaaaaankıııııaaaaa!!"

Bu cırtlak ses...

"Yaaaaaankkııııaaaaa hayaatıaaaam!"

"NE OLUYOR LAN?!"

Elektro şok yiyen kalbi durmuş hasta misali sıçrayarak uyandım. Eda hemen Berk'e yandan bir bakış attı.

"Demiştim ben, benim sesime uyandı."

Berk gözlerini devirdikten hemen sonra bana döndü.

"İyi misin kardeşim?" Ne oldu ki bana?

Gözlerimle Eda'yı işaret ederek Götür onu burdan evlad. bakışımı attım.

Tabii ki hemen ciddiye aldı ve Pekiy Rıza baba. gibimsi bakaraktan Eda'yı iteklemeye başladı.

"Hadi canım hadiiii, Yankoş'la özel konuşmamız gereken şeyler var."

Yankoş?

"Yaaaa Berk ben ona iyi geliyorum, yanında kalmam lazıığm."

He canım he.

"Hadi Eda'cım, hadi canım çık. Bak ben ona çok iyi gelicem şimdi." Kapıyı da kızın suratına kapatıp kilitledi.

"Demek Berkoğş Yankoş'a iyi gelicek?"

"Tabii ki de aşkım."

"Kanka sen cidden gey olmadın dimi? Yani olduysan da bana söyleyebilirsin."

"Evet aşkım gey oldum, o yüzden de maç boyunca beni kesen kızla randevum var."

Ahahahahahahahhaha şaka yapıyor ya canım benim.

"Şaka?"

"Gerçek."

"Berk beni aldatamazsın. Hamileyim."

"Nafaka öderim hayatım."

Berk sevgili mi yapıyordu? Bunca yıldır yanlız kalmayan Yankı ilk defa sap kalmıştı. VE BERK SEVGİLİ Mİ YAPIYORDU?

"BERK! Bunu bana yapma kanka."

Aniden başıma giren ağrıyla kafamı yastığa bastırdım. Berk de hemen durumu anlamış olacak ki dibimde bitiverdi.

"Yine mi oldu kardeşim?"

"Yine mi derken?"

"Törende bayılmadan önce de başına ağrı saplanmıştı."

Hatırlayamıyordum ki. Tek hatırladığım onun bulutlarla yaptığı şeylerdi. Bunu daha detaylı düşününce kendi kendime gülümsedim. Ama bir yandan da yüzünü hatırlayamamak beni mahvetti. Yüzünü bile hatırlamadığım birisini seviyordum. Belki de delirmiştim.

"Yankııı"

"Beerk"

"Sen cidden delirmiş olabilir misin? Kendi kendine gülümsüyorsun da."

Ona anlatmalıydım. Herşeyimi anlattığım bir tek o vardı ve eğer ona anlatmazsam, gerçekten delirdiğimden şüphe ederdim.

"Sen şu kızla buluş, bize gel orda anlatırım."

Tam bir piç smile yaptı.

"Yolda anlatırsın Yankoş."

"Yolda derken?"

"Kanka sen de geliyosun benimle."

"Ben niye geliyim oğlum sizin ilk randevunuza?"

Bakışlarını düşünür gibi yukarıya çevirdi. Sonra gülümseyerek bana baktı.

Hayal.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin