Част 8: Няма Закачена Връв

14 8 0
                                    

За голямо облекчение на Лука, нямаше повече затруднения между Маринет и червената връв, докато времето продължаваше да минава. Подобно на снимките, изглеждаше, че съдбата има ограничения; линии и предели, които дори и то не можеше да надхвърли. Най-доброто му предположение беше, че може да се бие с Маринет толкова много, без да се изтощи, докато е плътно до нея, което своевременно го доведе до състоянието, в което се намираше сега, след отчаяния му опит да я спре да се откъсне от Ейдриън.

Той потръпваше всеки път, когато си помисли какво би било, ако никога не знаеше за въздействието на съдбата върху нея. Маринет може би се е отказала да се бори със съдбата напълно, убедена в това, което е трябвало да бъде, без всъщност да осъзнава какво означава това, а той —тъй като не е по-мъдър— би го насърчил сляпо. Листът с песента щеше да бъде променен по желание на съдбата и двамата щяха да свирят заедно, без да се замислят как се променят нещата.

Но както стояха нещата, те можеха да отвърнат на удара и допълнителната помощ, която той бе оказал, беше достатъчна, за да преодолее натиска, който съдбата имаше срещу нея. Те можеха заедно да изпробват границите й и Лука не можеше да се гордее повече с Маринет, че е достатъчно силна и решителна, за да се справи с нещо, за което тя дори не е осъзнавала, поне не съзнателно. Беше както беше казал Сасс —че зависи от човека, дали може да го преодолее или не— и в това отношение Лука наистина не трябваше да се тревожи за нищо.

Като се има предвид това, връвта не беше точно изчезнала. Беше сериозно повредена, разбира се, но остана неразрязана и действаше като постоянно напомняне, че нещата още не са свършили. Докато връвчиците все още бяха около врата й, щяха да заздравяват и да продължават да правят всичко възможно, за да примамят Маринет обратно в връзката, която те бяха избрала за нея. Лука също знаеше, че за съжаление тук неговата полезност ще свърши.

Останалото зависи от Маринет. Той беше помагал досега, но тя беше единствената, която можеше да се отърве от връвта завинаги.

Той вярваше в нея.

Около седмица след стълкновението на Маринет с Ейдриън, телефонът на Лука звънна, показвайки, че има писмени съобщения от Маринет. Той вдигна устройството и надникна съобщенията, като прочете:

Чудотворната Калинка: Страшната Връв на Съдбата СВWhere stories live. Discover now