Лука си пое дъх, когато удари последната изпълнена с чувства нота на китарата си. Тялото му трептеше точно както струните, въпреки че той осъзна достатъчно скоро, че няма достатъчно високи ноти, за да го избавят от това да се чувства толкова ниско.
Маринет беше Калинката. Той все още го поглъщаше, въпреки че част от него настояваше, че е трябвало да е очевидно; не просто защото можеше да има само едно момиче в Париж, което беше толкова смело, добросърдечно и подходящо за работата, но…ами…
Имаше и само едно момиче в Париж, което можеше да бъде толкова безкъсметно. Лука беше разстроен -всъщност ядосан- от всички неща, които не би могъл да знае, които просто оказаха по-голям натиск върху нея. Хората боготворяха и обожаваха Калинката, но той нито веднъж не помисли, че той иска да бъде тя. Тя не получава нищо от това, че е супергероиня извън загубеното време и вината, че трябва да лъже всички. Той се чувстваше достатъчно зле да пази Усойният Пепелянко в тайна от семейството си, а беше само временен герой.
Той въздъхна, остави китарата си и прокара пръсти през косата си. Маринет като Калинката би била достатъчна изненада сама по себе си, но Ейдриън като Черния Котарак направи всичко по-лошо и по-сложно. В разгара на всички осъзнавания, които имаше по това време, той се почувства късметлия, че успя да накара Калинката -Маринет- да повярва, че умът му току-що се е отклонил за миг. Тя все още изглеждаше притеснена, но той не можеше да й каже нищо по това време, умът му беше твърде разбъркан, за да бъде сигурен кои са правилните стъпки.
Винаги си е представял, че миналите змии са научавали за самоличността на другите и по-рано и затова се е чудил преди това какво би направил, ако се случи подобно нещо. Котаракът не беше този, който „отговаря“, така че Лука не се тревожеше за него (поне не по отношение на разговорите за самоличности), но Калинката беше различна история.
Преди това той би казал, че ще й каже без колебание, но проблемът беше, че тя беше Маринет и начинът, по който той разбра, обърка нещата. Ако й кажеше, че знае, тя ще се обвини и ще изиска да знае какво се е случило, за да разбере той, за да може да се опита да го „поправи“, освен че няма какво да поправи и разговорът за способностите му неизбежно ще доведе до разговор за Ейдриън като Черния Котарак.
CZYTASZ
Чудотворната Калинка: Страшната Връв на Съдбата СВ
FanfictionЛука Куфейн е направен за съвършения притежател на змията, мъдър и никога изкушаващ се да използва змийския чудотворец за лична изгода. Тъй като беше толкова надежден, колкото е попринцип, беше съвсем естествено за Калинката да го призовава, когато...