Част 2: Съдба По-Лоша от Смъртта

121 13 3
                                    

-"Сасс, отпусни везните."

Лука усети как светлината на преобразуването го облива, когато Сасс се появи и се носеше на малко разстояние. Битката беше достатъчно лесна, въпреки че лицето на Лука неволно намекваше друго.

Червеното на костюма на Калинката само му напомняше за положението на Маринет -нейната „съдба"- и той не можеше да се отърси от това, колкото и да се опитваше.

-"Благодаря за помощта, Лука. Знам, че винаги мога да разчитам на теб.", каза Калинката, като протегна ръка с малката чудо-кутия стисната от нея. След това тя направи пауза, като забеляза изражението му и нежно попита, -"Всичко ли е наред?"

Той се изправи, ръката му инстинктивно посегна към гривната на китката му. Като спря, той се поколеба за миг, след което въздъхна. -"Калинке."

Тя направи крачка по-близо, държейки кутията до гърдите си, докато отговори, -"Да?"

-"Мога ли...да говоря със Сасс?", попита той, след което поясни, -"Сам, за малко?"

Веждите на маската й се вдигнаха, загрижеността на лицето й се удвои. Свободната й ръка се протегна към него, но не го докосна пряко. -"Лука, наистина, нещо не е наред ли?"

Лука се радваше, че тя му се е доверила да не избяга с чудотвореца, поне. Въпреки това той се мъчеше да обясни затруднението; щеше ли изобщо да го разбере?

Сасс се носеше пред лицето му, гледайки го тихо, след което се обърна, за да отговори сам на въпроса на Калинката. -"Това е въпрос между змии."

Тя наклони глава объркано, гледайки напред-назад между двамата, сякаш се опитваше да разбере какво означава това. Когато изглежда не можеше да намери отговор, тя се предаде и все пак кимна с глава. -"Хм, добре. Звучи от важност. Надявам се всичко да е наред. Аз ще...ъъъ..." Тя се огледа, след което посочи близката уличка. -"...ида да презаредя и ще се срещнем тук?"

Лука кимна, след което последва Сасс, докато той летеше в посока, обратна на Калинката. Те влязоха в собствена уличка, Лука въздъхна, докато се облягаше на стената.

-"Какво видя?", попита Сасс, кръстосвайки долните си крайници и поставяйки лапи на коленете си, за да покаже, че предлага цялото си внимание.

Чудотворната Калинка: Страшната Връв на Съдбата СВWhere stories live. Discover now