Tanıtım

1.6K 179 45
                                    


Selim SIRMA, çevresi tarafından sevilen dindar bir aile de büyümüş vatanını seven Narkotik şubede çalışan bir komiserdir.  Mesleğinin her döneminde tehditler almıştı. Hiçbir zaman bu tehditleri umursamamıştı. Ancak son zamanlarda mektupla iletilen tehditleri dikkate almamasının nedenini çok sevdiği karısı ve iki çocuğuyla ödeyecekti. 

Operasyonda olduğu bir dönem karısına ulaşamamasından işkillenip, komşusu Bulut'u eve gönderdiğinde Feraye'nin ve on iki yaşındaki oğlu Hamza'nın dokuz yaşındaki kızı Esma'nın başlarından tek kurşunla öldüğünü öğrenmişti. Selim yıkıldı, onları o şekilde görünce kimse onu baş edememişti. Ağladı, bağırdı, çağırdı yetmedi oraya buraya saldırdı ama içindeki acıdan kurtulamadı. Kimse onun bu acısı için bir şey yapamadı. 

Yaklaşık iki ay çalışamamış, üzüntüden ne yapacağını bilememişti. Hem komşusu hem de cinayet bürodan komiser arkadaşı olan Bulut ile bundan sonraki tek amacı canından çok sevdiği karısı Feraye'nin ve iki çocuğunun katilini ve ya katillerini bulmak olacaktı. Bu yolda en büyük destekçileri karısının en yakın arkadaşları Nefin ve Ceylin olurken aylar geçmesine rağmen bulunmayan katillerle sinirleri altüst olmuştu. 

SIRMA AİLESİNİ YOK EDEN KATİL VE YA KATİLLER KİM?

-----------------------

Kendi tarzımın dışında bir şey yazacağım inşallah başarabilirim. Becerememekten çok korkuyorum. Eğer kopukluklar veya saçma olursa beni uyarın olur mu?

Kitaplarımın hepsini okuyan birçok okuyucumun beni takip etmediğini fark ediyorum. Lütfen beni takip edip etmediğinizi kontrol edip, etmiyorsanız takibe alır mısınız? Kitaplarımın ön plana çıkması için takipçi sayısı çok önemliymiş.

Sizleri seviyorum yeni kurgularımda görüşmek üzere...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 08, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SIRMA AİLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin