1. rész

124 12 0
                                    

Langa szemszöge:

A telefonom kijelzőjére pillantva tudatosul bennem, hogy hat óra van, ami annyit tesz, hogy el fogok késni. Nem a suliból, mielőtt még félreérthető lenne, Rekivel, Miyával, Joeval, Cherryvel és Shadowval beszéltük meg, hogy fél hétkor találkozunk a virágbolt előtt, ahol Shadow dolgozik, majd onnan visz minket Joe az "S"-be. Magamat ismerve pedig ha hat óra van, bármennyire is van közel az üzlet a házunkhoz, és bármennyire is gyors a deszkám, semmiképpen nem fogok fél óra alatt odaérni.

Megérzéseim viszonylag jónak minősültek, ugyanis csak hétre érkeztem a helyszínre. Nagy meglepetésemre még az egész csapat ott volt, és egy nagy, fekete autó mellett álltak. Nem láttam még ezt az autót... Vajon Joenak új autója lett? Honnan volt rá pénze? - Gondolkodtam a most jelenleg talán legkevésbé fontos dolgon.

Ekkor megláttam Rekit, ahogy a kocsiból int, hogy szálljak be.
-Hát időben jöttél! -jelentette ki nevetve a vörös hajú.
-Tessék? Dehát én nem is..-értetlenkedtem.
-Carla kiszámította, hogy hány órára kell neked mondanunk a találkozót ahoz, hogy az eredeti időpontra érj ide, és percre pontosan eltalálta! -válaszolt levakarhatatlan vigyorral az arcán.
-Akkor talán mégsem olyan mihaszna ez a gép, nem? - kérdezte gúnyosan Joe, szándékosan úgy, hogy ezzel Cherry agyát húzza.

Egy pár perces autókázás után végre odaértünk a helyszínre. Ott mindenki előkészült az első versenyre, amely Shadow és Miya között fog lezajlani. A tét az volt, hogy ha Shadow nyer, akkor Miya többet nem hozhatja zavarba a főnöke előtt. Elég kevés ahoz, hogy egy mérkőzés tétje legyen... Na mindegy.
-Ha viszont én nyerek,- kezdett bele az macskajelmezes- akkor mostantól úgy kell tenned, mintha a fiad lennék. Még a csaj előtt is. -mondta egy ördögi vigyorral az arcán.
-Rendben! Áll a fogadás! - jelentette ki Shadow hősiesen, majd pedig kezet fogtak egymással ezzel is megpecsételve az egyezséget. A kifestett arcú férfi már készítette a kis "trükkjeit", hogy csalással, de biztosítsa a győzelmet. Mondjuk az " S"-ben minden megengedett, nem? Akkor ez igazából nem is számít csalásnak..
-Készülj Apuciii -mondta egy macskáéra hasonlító hangon Miya, mire elhessegettem a felesleges gondolataim, és a mérkőzésre kezdtem el összpontosítani.

A lámpák felvillantak, majd a két versenyzőnk helyén már csak két porfelhő lebegett.
-Na, ez jó lesz! - lökte vállon Joe a valamit éppen nagyon számoló Cherryt.
-Ne lökdöss! - nézett rá vissza közömbösen a rózsaszín hajú.
-Hé, ti! Kire fogadtok? - kérdezett vállainkra karolva Joe.
-Én tuti hogy Miyára. Hiszen nem véletlen ő japán legjobb feltörekvő tehetsége. Nem igaz? - válaszolt izgatottan Reki, Joe "öleléséből" kibontakozva, majd rám nézett, valószínűleg arra várva, hogy majd én is megosszam a véleményem.
-Öhm, én - kezdtem bele.
-Én is Miyára. Neki több a logikai lépés a stílusában, nem úgy, mint Shadownak, aki csak bedobja az éppen kézenfekvő trükkjeit - vágott mondandóm közbe Cherry, aki még mindig Carlával volt elfoglalva.
-Szóval, te kire fogadnál Langa? -nézett rám legjobb barátom csillogó szemekkel.
-Talán én is Miyára. -gondolkodtam el.
-Akkor egyedül vagyok, aki nem így van ezzel. -erre a kijelentésére mindenki meglepetten nézett zöldhajúra. -Mármint, csak nézzetek rá, Shadow milyen menő, Miya meg mégis csak egy gyerek.
-Jó, de ő csak ennyi. Miyának meg esze is van - érvelt a rózsaszín hajú.

Nem tudom mennyi ideig vitatkozhattunk a leendő nyertesről, mikoris arra lettünk figyelmesek, ahogy Miya befut a célba, majd nem sokkal később sminkelt arcú barátunkkal együtt felénk közelednek.
-Rendben öreg, teszek annyi engedményt, hogy ne bőgd itt el magad, hogy csak két hétig leszek a fiad. - villantott egy aranyos mosolyt az idősebbre.
-Hát ez igazán nagyon kedves... És azt mégis hogy adom elő, hogy két hét múlva már csak úgy a semmiből nincs fiam? - forgatta szemeit Shadow.
-Okos, okos. Szerintem azt majd megoldod. - rövid gondolkodás után kacsintott egyet.
-És most mit csinálunk? -kérdezte Joe.
-Elmehetnénk rámenezni. Tudok itt a közelben egy jó helyet! - dobta fel az ötletet Reki.
-Rendben, akkor menjünk oda! - egyeztünk bele.

Az étterembe érve mindenki rendelt magának egy nagy tállal, majd azt elfogyasztottuk.
Az este jó hangulatban telt, de olyan 22 körül mikor Shadow és Joe hol a másik hol pedig Cherry nyakába borulva kezdett el sírni és énekelni az alkohol hatására, Rekivel elindultunk haza és szegény Miyat is haza kísértük.
-Akkor pénteken! - intett Reki.
-Sziasztok!

-Na, hát akkor veled holnap találkozunk Langa! -mosolygott a vörös.
-I-igen, persze! -bámultam cipőjére lehangoltan..
Még nagyon nem akartam elválni tőle.
-Akkor holnap! -intett, miután megcsináltuk a szokásos ökölpacsinkat és már ment is tovább a deszkájával.
-Jóéjt Reki! -szóltam utána.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Na haliii
Sajna kicsit kevés lett a Renga ebben a részben, tudomm.. Éés eléggé rövidre is sikerült.. Bocsi..
Dee majd későbbiekben 😩😏
Szerintem hétvégén jövök majd a kövi résszel!!
Jóéjszakát, sziasztoook<33!!!!

! Átírt változat !

2022.08.11.

A Végtelenségig 𝙑𝙚𝙡𝙚𝙙  (❤Renga💙 Fanfiction) /ongoing//javítás alatt/Where stories live. Discover now