Keesokan, jungha tidak ke hospital kerana dia sudah ada yang gantinya.
Jungha bangun dengan mendengar kicauan burung di luar.Text message
Hae soo: girls, jom jumpa....!!!
Eun ji: sorrylah hae soo, aku ada kelas memasak nie ..
Hae soo: kau belajar masak ke eun ji...😂
Eun ji : kuang ajo ko hae soo...
Hae soo: sorry...
Jirra: hai gurls... Miss you kat korang... Terutama jungha.... Jungha... Muncul la...
Yoona: apa korang borak nie....
Jirra: rindu jungha.... Tp die tak muncul...
Ji eun: jungha dah balik seoul, tapi tu lah... Sampai je seoul terus ke hospital milik keluarga die....
Yoona: jungha kan memang busy...
Jirra: korang...
Yoona: apa die...
Jirra: jimin tiba² ajak aq kahwin...
Ji eun: serius la ..
Jungha: tahniah jirra...
Ji eun: jungha, ko sihat ke...
Jungha: korang aq nk jumpa korang boleh...lagi pun hari nie aq free ..
Hae soo: lain je bunyi jungha... Ko sihat ke...
Jungha: aq tak boleh cakap kat group nie...kita jumpa dalam setengah jam... Tempat biasa...plis, jgn ajak teman laki korang....
Hae soo: baik boss
Ji eun: baik madamSetelah selesai chat mereka ke group jungha pun capai towel lalu masuk ke dalam bilik air.
Di cafe//
Hae soo dah yang lain menunggu ketibaan jungha.
Eun ji: wey.... Korang, lama sangat jungha datang....
Yoona: sabar la... Kejap ag sampai la tu...
Jungha: hai korang.... *Menuju ke arah mereka.
Jirra: sampai pun... Knpe ko nk jumpa kita orang nie....
Jungha: aq dengar korang semua dah nak kahwin dengan pasangan korang...
Eun ji: ye... Sebelum tu, ko balik Seoul tak bagitahu pun...tiba² ko chat kat dalam group...macam mana Malta...
Jungha: sorrylah... Aq balik Seoul nie pun ayah aq minta aq suruh uruskan Beberapa hospital kat Seoul...
Hae Soo: betul ke nie...
Jungha: betul la...korang tak pesan makanan ke...
Yoona: kitaorang dah pesan makanan kegemaran ko seperti biasa...
Jirra: nie..apa sebenarnya ko nak jumpa kitaorang nie...
Jungha: pasal ko la jirra... Jimin ajak ko kawin... Bila tu...ke korang bersanding ramai² nanti...
Hae Soo: Jap...jungha, ko still bersama dgn yoongi kan...
Jungha: pasal tu, lupakan jela... Kami berdua dah putus....
Eun ji: MWO~ putus...
Jirra: jungha... Ko tahu tak...korang berdua memang serasi bersama..kenapa tiba² putus nie... Yoongi yang minta putus ke...
Jungha: bukan dia...tapi aq sendiri yang minta putus dengan die...mungkin kami tak ada jodoh kot...
Hae Soo: mustahil la..
Jirra: jangan² korang putus sebab seorang nak hancur kan hubungan korang...
Jungha: biarlah... Benda dah berlaku...kita tak blh patah balik...
Eun ji: aq rasa kan...takde sapa boleh kawal yoongi tu...selain ko jungha...cuma ko sorang je...
Bangtan girls: betul tu~
Skip*
Di pejabat hybe
Kelihatan yoongi muram dengan apa yang ayah angkatnya cakap tentang pernikahan die dgn Anak kawan ayahnya.
Jhope: apahal yoongi hyung tu...muka masam je masuk opis...
Jungkook: kook rasa ayah ckap pasal jungha la...
YOU ARE READING
🖤𝘥𝘢𝘳𝘬𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘴𝘤𝘢𝘯𝘥𝘢𝘭🖤|| BTS
FanfictionBang si hyuk mempunyai 7 anak angkat iaitu Seokjin,yoongi,namjoon,hoseok,jimin,taehyung dan adiknya jungkook.mereka telah mendirikan rumah tangga dan mempunyai isteri² dan mempunyai anak².bang sang suk merupakan seorang ayah yang ingin melihat anak²...