Berapa jam kemudian,
Mereka semua sudah sampai di pulau Jeju, bangtanboys Dan Bangtangirls mencari villa untuk mereka beristirehat."Korang...jom cari villa untuk beristirehat... Kita letak barang² dulu kat villa..nanti kita keluar....?!.seokjin memberi cadangan utk mencari hotel.
"Hyung... Kita cari villa berdekatan dengan pantai...?!. Jungkook mencadang kepada seokjin mengambil hotel dekat pantai.
"Okey jugak tu...?!.seokjin bersetuju.
Tiba² tangan jungha di tarik oleh yoongi Tanya sesiapa sedar.
"Ikut saya sekejap...?!.yoongi menarik tangan jungha tanpa sesiapa tahu Dan membawanya ke tempat lain.
"Lepaslah... Sakit tahu tak... Awak nie dah kenapa...?!. Jungha menyuruh yoongi melepaskan tangannya kerana yoongi pegang dengan kuat.
"Maafkan saya, awak sihat ke...?!. Yoongi cuba menanyakan khabar kepada jungha.
"Kenapa awak nak tahu saya sihat ke tak... Awak kan benci saya... Lebih baik awak hentikan sebelum soojin nampak...?!.jungha memberi jawapan kepada yoongi Dan menyuruh yoongi menghentikan berbuatan nya.
"Biarlah die nampak.... Biar die tahu... Yang awak milik saya...?!.yoongi menjelaskan kepada jungha yang die miliknya.
"Apa awak cakap saya milik awak... Awak dah lupa ke... Masa kat Malta... Awak yang cakap saya bukan milik awak...sekarang nie awak cakap macam nie...apa yang awak nak sebenarnya...?!. jungha berasa hairan knpe yoongi bercakap macam tu padanya.
Tiba² soojin tersedar die tidak lihat kelibat yoongi Dan jungha.
Soojin: sekejap mana my hubby..?!.
Taehyung: jungha pun xde...jgn² dorang hilang kot...
Eun ji: apa yang awak merepek nie... Tu ha...mereka berdua... Nampak mcm serius je...
Soojin: OMG!!! kenapa yoongi pegang tangan jungha tu...
"Saya tahu saya Salah... Beri saya satu peluang untuk tebus kesilapan saya...?!.yoongi berasa bersalah kepada jungha.
"Maaf...?!. Itu yang saya boleh cakap buat masa nie...?!.jungha tidak boleh bercakap apa².
Soojin: apa yang awak berdua buat nie...yoongi kenapa pegang tangan die...
Jungha: kami tak buat apa² pun... Yoongi lepas tangan saya sekarang...
Seokjin: yoongi... Lepas tangan jungha tu... Kamu pegang tangan die kuat...
Yoongi: saya takkan lepaskan tangan die... Sehingga die memaafkan saya...
Soojin: honey...lepas tangan die...
Lalu Jungkook melepaskan pegelangan tangan yoongi Dan jungha.
"Hae Soo, bawa jungha masuk ke dalam bilik sekarang... Nanti kita jumpa...??.Jungkook menyuruh hae Soo bawak jungha masuk ke biliknya.
"Nae... Jungha jom...!. Lalu hae Soo membawa jungha ke bilik dimana mereka sudah tempah tadi.
Di luar villa//
Terlihat seokjin Dan lain menyoal kepada yoongi tentang apa yang die buat apa jungha tadi.Seokjin: kamu dah kenapa yoongi... Dah tak waras ke...
Yoongi: hyung! Saya waras la... Sebab tu saya nak jungha maafkan saya...
Seokjin: ini bukan masanya la... Hyung nak tahu...apa yang sebenarnya terjadi...
Soojin: better kita masuk bilik dulu dah malam...kita cakap pasal benda nie besok...
YOU ARE READING
🖤𝘥𝘢𝘳𝘬𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘴𝘤𝘢𝘯𝘥𝘢𝘭🖤|| BTS
FanfictionBang si hyuk mempunyai 7 anak angkat iaitu Seokjin,yoongi,namjoon,hoseok,jimin,taehyung dan adiknya jungkook.mereka telah mendirikan rumah tangga dan mempunyai isteri² dan mempunyai anak².bang sang suk merupakan seorang ayah yang ingin melihat anak²...