🥀PART 7🥀

9 0 0
                                    

Dua hari kemudian,

Jungha sedar dari pengsan dan melihat die terbaring atas katil.

Pov
Knpe aq terbaring atas katil pulak nie.
Pov end

Minhyuk: awak dah sedar~

Jungha: apa yang terjadi...knpe saya terbaring atas katil...yoongi belum sedar lagi ke...

Minhyuk: awak demam panas... Dah dua hari...

Jungha: apa?.

Minhyuk; sekarang nie...awak istirehat dulu... Dua hari demam awak tak kebah....lagi satu tak baik untuk kandungan...?!.

Jungha: apa???

Jimin: apa awak ckp minhyuk...??.kandungan...?? Jungha mengandung ke....?!.

Minhyuk: iya~ dah 3 minggu...

Jirra: jungha!!! Kenapa tak bagitahu...?!.

Jungha: sekejap!!! Minhyuk, awak ckp saya mengandung...?!.

Minhyuk: sekarang jangan banyak fikir... Jaga kesihatan awak dan bayi dalam kandungan...

"Kenapa awak kelihatan bingung jungha...?!.jirra bertanya kepada jungha yang masih bingung.

"Xde apa²...saya nak lihat yoongi...?!.jungha yang baru sedar bangun dari katil meminta kepada jirra untuk melihat yoongi.

Jirra: jungha~ yoongi masih belum sedar... Awak masih lemah lagi... Ingat pesan minhyuk...?!. Pasal yoongi seokjin dan lain² ada..?!.

Ji Eun: jungha~ awak dah sedar...minhyuk dah cerita pada kami semua tadi...?!.

Yoona: untung yoongi tak lama lagi die akan jadi ayah...?!.

Hae won: awak kena jaga kesihatan dan juga bayi dalam kandungan... Sekarang awak kena makan...?!.

Namjoon: betul awak nak tengok yoongi... baiklah saya bawa awak tengok die...

Ha Eun: syg~ betul ke awak nak bawa jungha tak keadaan yoongi...sedangkan yoongi masih belum sedar lagi...

Jungha: namjoon tolong la...?!.

Seokjin: namjoon, bawa jungha tgk yoongi...mungkin ada benda die nak cakap dgn yoongi...

Namjoon: nae~

Bilik yoongi//
Di mana namjoon menolak jungha bertemu dengan yoongi yang ketika nie masih belum sedar kan diri.

"Namjoon!! Boleh tinggalkan saya tak...?!. Jungha meminta namjoon tinggalkan jungha bersama yoongi.

"Baiklah..saya minta pegawal tinggal awak berdua...?!. Namjoon meninggalkan jungha dan yoongi bersendirian.

POV
"hey!! Sayang~ berapa lama lagi awak nak tido.... Awak nak tahu tak... Tak lama lagi awak akan jadi ayah... Saya terkejut saya dapat tahu yang saya mengandung... Mesti awak sukakan... Yoongi, saya harap awak sedarlah... Saya sangat rindukan awak... Ramai yang tunggu awak sedar...saya pasti awak gembira dengan berita yang saya bagithu pada awak nie... Jadi,tolong sedar jgn tido lama sangat...".

Minhyuk: jungha~ kenapa awak kat sini... sepatutnya awak berehat...

Jungha: minhyuk, awak rasa berapa lama die akan sedar... Dah berapa hari die tak sedarkan diri...

Minhyuk: awak kan tahu...berapa lama pesakit yang pembedahan akan sedar....

Jungha: apalah saya nie...

Minhyuk: hey~ awak kena rehat... Jaga kesihatan dan bayi dalam kandungan awak tu...?!.

Jungha: saya nak yoongi sedar je...tak lebih dari tu...?!.

🖤𝘥𝘢𝘳𝘬𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘴𝘤𝘢𝘯𝘥𝘢𝘭🖤|| BTSWhere stories live. Discover now