Jungha sudah sampai di rumah dengan keadaan marah.
Puan Kim: awal kamu balik jungha...!.
Jungha: erm...saya bilik dulu...!
Pov
Eh budak nie...dah kenapa balik tiba² muka marah macam tu... Tak pernah tgk die marah mcm nie..
Pov Kim end"Jungha.... Kena~!. Kamu nak ke mana dengan baju semua nie jungha...?!. Pun Kim menanyakan ke mana jungha ingin membawa pakaian semua.
"Nak lari rumah....?!. itu yang Lebih selamat berbanding berkahwin dengan yoongi tu eomma...?!.jungha berasa marah pada ayahnya.
"Eh~ jungha.. cerita dengan eomma...apa yang dah jadi nie... Mcm mana kamu boleh putus dengan yoongi...?!.Puan Kim ingin jungha bercetita tentang apa yang berlaku antara Anaknya dengan yoongi.
"Eomma, apa saya jahat ke...?!. Jungha menanyakan kepada ibunya ada kan die jahat.
"Kamu tak jahat sayang... Knpa kamu cakap kamu jahat...?!.Puan Kim memberitahu yang dirinya tak jahat.
"Kalau saya tak jahat... Kenapa yoongi hukum saya mcm nie eomma... Perlu ke die bercinta dengan soojin untuk bencikan saya....?!. Jungha bercerita apa yang yoongi dah lakukan sambil menangis.
"Apa yang yoongi dah buat jungha~!. Puan Kim menanyakan apa yang yoongi dah buat.
"Yoongi tidur bersama dengan soojin... Semasa kami di Malta... Sapa yang tak sakit hati eomma lihat kekasih sendiri tidur dgn org lain...?!. Jungha menceritakan lagi pada ibunya.
"Apa~ betul ke nie...?!. Puan Kim tak percaya dengan apa yang jungha cite padanya.
"Apa saya nak buat eomma... Jalan yang paling sukar untuk buat keputusan.. saya ambk keputusan untuk putus dengan die...!.jungha menangis dengan apa yang die lalui.
"Ya tuhan~ Anak eomma!. Puan Kim memeluk Anaknya yang sedang menangis.
"Setiap Kali saya fikir... Saya memang jahat kan eomma..?!. Jungha menyalahkan dirinya.
"Eomma nak Tanya...kamu Masih cintakan yoongi kan..?!. Puan Kim menanyakan jungha sama ada die Masih mencintai yoongi.
"Tak guna kalau saya sorang cintakan die eomma...kalau hati die sudah ada orang lain...?!. Jungha meluahkan kepada ibunya yg die Masih mencintai yoongi.
"Kalau mcm tu..kamu kena tunjukkan pada soojin,Yang kamu boleh dapatkan yoongi balik...?!.Puan Kim menyuruh jungha berusaha mendapatkan yoongi kembali
"Mcm mana eomma...?!. Jungha menanyakan kepada ibunya macam mana nak dapatkan balik yoongi.
"Eomma dengar Dari Minho... Seokjin Dan lain² ajak kamu pergi ke pulau Jeju... Mungkin yoongi akan ikut ke sana...Dari situ kamu boleh rapat dengan yoongi sekali lagi... Kamu tahukan, kamu dgn yoongi memang serasi bersama....?!. Puan Kim menjelaskan kepada jungha untuk rapat dgn yoongi.
"Nanti saya fikir dulu...?!.jungha berasa berbelah bagi sama ada Ingin pergi atau tidak.
"Eomma tak paksa kamu... Eomma ingat kan je...jangan yoongi jatuh ke tangan soojin itu je...?!. Puan Kim mula mengingatkan jungha.
Di pejabat hybe//
Seokjin Masih berbalah dgn yoongi kerana tidak berpuas hati.
Seokjin: yoongi~ hyung blm abis cakap dengan kamu ag...
Yoongi: hyung nak Cakap apa lagi nie...
Seokjin: kamu Masih mencintai jungha lagi kan... Betul tak apa yang hyung cakap nie...
Yoongi: memang!!! Saya Masih cinta dengan die...
Seokjin: habis kenapa kamu pilih soojin tu.... Cuba cakap...
YOU ARE READING
🖤𝘥𝘢𝘳𝘬𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘴𝘤𝘢𝘯𝘥𝘢𝘭🖤|| BTS
FanfictionBang si hyuk mempunyai 7 anak angkat iaitu Seokjin,yoongi,namjoon,hoseok,jimin,taehyung dan adiknya jungkook.mereka telah mendirikan rumah tangga dan mempunyai isteri² dan mempunyai anak².bang sang suk merupakan seorang ayah yang ingin melihat anak²...