Lima hari kemudian,
Di bilik yoongi///
Dapat berita mengenai yoongi pun sudah mula sedarkan dari koma. Itu membuatkan seokjin dan lain gembira mendengarnya.Jungkook: akhirnya~ Hyung sedar jugak...?!.
Jimin: hyung~ akhirnya sedar... Betul kata jungha...Hyung akan sedar...
Yoongi: jungha~ mana die...jin hyung~mana jungha...?!.
Seokjin: tenang yoongi... Jungha kat bilik sebelah...kamu tu dah lima hari koma...tak sedarkan diri...
Namjoon: betul kata jin Hyung tu...Hyung tido lama sangat...
Yoongi: jungha takde apa² kan...
Taehyung: apa yang Hyung ingat...
Yoongi: ada sebuah kereta hampiri kami nak langgar jungha...tapi saya yang terkena... Saya risau keadaan jungha..hyung~!
Hoseok: Hyung!!! Tahu X yang soojin mengaku yang die isteri Hyung...betul ke..?!.
Yoongi: perempuan giler...sejak bila kami berkahwin..
Si Hyuk: akhirnya kamu dah sedar yoongi...?!.
Yoongi: appa!! Nae
Minho: kau dah sedar yoongi... Macam mana pakcik...bila nak laksanakan...
Yoongi: laksanakan apa pulak nie...apa yang korang rancangkan....
Seokjin: perkahwinan kamu dengan jungha...?!.
Yoongi: dari tadi saya tertanya-tanya mana jungha...die baik² saja kan...
Minhyuk: jungha die~
Yoongi: die kenapa... Minhyuk... Ckp la...
Il woo: semasa kamu tak sedarkan diri...jungha demam panas... Sekarang di rawat di bilik sebelah...
Yoongi: apa~! Macam mana dgn anak kami...
Si Hyuk: anak~!
"Appa!!! Macam nie... Dua hari lepas jungha demam panas... Kami tak tahu pun yang jungha mengandung masa tu... Tp yang mengejutkan, semalam si soojin datang ke hospital...mengaku yang die isteri yoongi….?. Seokjin menjelaskan kepada ayahnya apa yang terjadi.
"Lepas tu apa yang terjadi lagi...?!.si Hyuk menanyakan kepada seokjin lagi.
"Hyung~! Apa yang terjadi lagi...?!. Yoongi pulak menanyakan kepada Hyungnya apa yang berlaku.
"Soojin menolak jungha sampai jatuh ke lantai... Kami terdengar jeritan orang kesakitan... Ternyata bila kami sampai kat bilik Hyung..kami terlihat soojin menolak jungha~?!. Jimin menjelaskan apa yang dah berlaku.
"Apa~ soojin!. Jadi jungha tak apa² kan...?!. yoongi terkejut apa yang soojin lakukan kepada jungha.
Minhyuk: jungha mengerang kesakitan...cuma die kehilangan banyak darah...
Yoongi: jungha macam mana...
Taehyung: jungha dan bayi dalam kandungan selamat...kalau lambat mungkin~
Yoongi: mungkin apa tae~
Jungkook: tak dapat di selamatkan... Sekarang die berehat sebab minhyuk dah beri ubat kepada die...?!.
Di bilik jungha
Jungha masih tidak sedar diri kerana minhyuk sudah bagi ubat menahan sakit akibat di tolak oleh soojin.
"Yoongi...!!!!!!. Jungha yang sedang tidak sedar lalu bangun dan menjerit nama yoongi. Lalu membuat Jirra dan Bangtan girl terkejut.
"Jungha~knpa awak menjerit ni... Awak memanggil nama yoongi tadi...?!. Eun Ji memberitahu Jungha yang die memanggil nama yoongi.
YOU ARE READING
🖤𝘥𝘢𝘳𝘬𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘴𝘤𝘢𝘯𝘥𝘢𝘭🖤|| BTS
FanfictionBang si hyuk mempunyai 7 anak angkat iaitu Seokjin,yoongi,namjoon,hoseok,jimin,taehyung dan adiknya jungkook.mereka telah mendirikan rumah tangga dan mempunyai isteri² dan mempunyai anak².bang sang suk merupakan seorang ayah yang ingin melihat anak²...