🥀PART 6🥀

14 1 0
                                    

Lapangan terbang Incheon,

Terlihat sebuah kereta menunggu kedatangan yoongi dan jungha... Dan ada sebuah kereta menunggu di hujung jalan.

Setelah yoongi dan jungha menyeberang jalan... Ada kereta ingin melanggar jungha tetapi Yoongi yang kena langgar oleh kereta itu.

Pov soojin
Aq harap ko mati jungha...ko takkan dapat yoongi selagi aq masih hidup...yoongi adalah kepunyaan aq....

"Jungha.... hati2 ada kereta?. Yoongi sempat menolak jungha ke tepi akan tetapi, jungha selamat tidak pada yoongi.

"Yoongi~!. tidak.... hei!!! awak bertahan.... tolong~!!!! En.kim... telefon ambulance segera...! Jungha menjerit memanggil yoongi yang terbaring diatas jalan dan meminta pemandu peribadi ayahnya menelefon ambulance.

"baik cik muda....!. en.kim dengan segera menelefon ambulance.

Tidak lama kemudian ambulance dari hospital seoul tiba dan terus membawa yoongi dan jungha ke hospital. pihak hospital telah diberitahu yang yoongi dalam perjalanan ke hospital tersebut. Disisi lain, soojin tidak tahu yang dilanggar itu bukan jungha tapi yoongi.

Di hospital Seoul,

Terlihat minhyuk dan lain menunggu ketibaan jungha dan yoongi, setiba saja di pintu kecemasan, yoongi terus ditangani oleh minhyuk dan doktor lain.

Minhyuk: awak tunggu disini dulu...

Jungha: saya nak bantu awak minhyuk....

Minhyuk: dengan keadaan awak macam nie.... biar saya yang tangani yoongi... awak jgn risau... baik awak telefon ayah yoongi dgn keluarga awak dulu....

Jungha: erm...

Minho: jungha, apa yang terjadi nie...~

Jungha: oppa~!!!!. tadi ada kereta nak langgar saya... yoongi selamat saya, tapi die yang kena langgar....saya risau keadaan dia sekarang nie....

Minho: sapa yang merawat yoongi....

jungha: minhyuk...! minhyuk cakap yoongi kehilangan banyak darah... saya cuba membantu die tapi die minta tunggu sini.....

Minho: kamu dah bagithu yang lain keadaan yoongi pada mereka ke...

Jungha: belum... saya tak sempat nak bagithu mereka... bila kami sampai je di lapangan terbang saya tak tahu perkara macam nie akan terjadi...!.

Minho: takpe.... oppa dah menelefon eomma dan appa... dorang dalam perjalanan ke sini... pakcik sihyuk pun dalam perjalanan jugak...yang penting kamu bagithu seokjin dan yang lain pasal yoongi....arraseo~~~!.

Jungha: nae~!.

Jungha pun menghantar pesanan whatsapp group kepada seokjin dan lain.

Jungha pun menghantar pesanan whatsapp group kepada seokjin dan lain

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pulau jeju,

Seokjin dan lain2 terkejut mendengar khabar yang yoongi kemalangan. Akan tetapi, mereka tidak tahu yang yoongi kena langgar kereta yang ingin melanggar jungha.

🖤𝘥𝘢𝘳𝘬𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘴𝘤𝘢𝘯𝘥𝘢𝘭🖤|| BTSWhere stories live. Discover now