🥀PART 5🥀

18 1 0
                                    

Di bilik///
Kelihatan jungha bersiap mengemas pakaiannya ke dalam bag lalu jirra menghampiri nya.

"Hey,boleh Aq masuk tak... nampaknya ko dah dah siap packing barang masuk dalam bag...?!.jirra bertanya kepada jungha.

"Erm! Masuklah... Aq tengah bersiap packing baju dalam bag nie...sorrylah aq tak boleh tinggal lama² kat sini....ko tahu kan....?. Jungha menjelaskan kepada jirra.

"Ko tak selesa dgn soojin ke... Tau ko tak selesa dgn Yoongi... Maaflah...?!.jirra berasa bersalah kepada jungha.

"Hey! Bukan pasal tu la... Aq kemas baju nie sebab aq kena balik Seoul...sebab ada pembedahan yang aq kena uruskan...?!.bukan sebab Yoongi atau soojin..!.jungha memberitahu itu bukan salah jirra dan lain².

Jirra: owh...aq ingat ko tak suka berehat kat sini....

Jungha: aq memang nak berehat kat sini... Lagipun kita boleh jumpa setelah Korang semua balik sini Seoul kan...

Seokjin: jungha! Penerbangan kul berapa...

Jungha: Kul 10...

Seokjin: jirra Jimin cari kamu tu kat belakang...

Jirra: tiba² je si itik itu cari saya kenapa seokjin....

Jungha: tak baik la...tak lama Ag kan awak akan jadi isteri yang sah... Pergi lah...die cari awak tu..

Jirra: yelah...saya pergi dulu... Nanti dah siap kemas turut bawah...oh ye, mana nyamuk tu... Tak nampak pun.

Jungha: nyamuk...sapa... soojin ke...?!.

Seokjin: mana soojin?!

Jungha: rasa die dah pergi kot..sebab pakaian dalam die dah xde...

Seokjin: erm...xpelah... Nie nanti dah siap kemas turun bawah...

Jungha: okeyy

jungha melanjutkan mengemas baju yang masih di atas katil ke dalam baginya. Lalu Yoongi tiba² masuk ke bilik tanpa sesiapa perasaan.

Yoongi: dah siap kemas ke....

Jungha: mak kau?!".menutup mulutnya.

Yoongi: sejak bila awak melatah nie....

Jungha: aishhh... Awak nie kan.... Boleh tak kalau masuk tu ketuk pintu dulu ke... Apa ke... Terkejut saya... Awak masuk bilik saya nie xde org nampak ke....

Yoongi: tenang....Dorang kan belakang tgh siap kan BBQ...?!. Melilau mencari soojin.

Jungha: awak cari apa?!.

Yoongi: xdela...saya tak cari apa² pun...

Jungha: kalau cari soojin die dah balik ke Seoul...

Yoongi: saya tak cakap pun...

Jungha: cara awak tu...mencari die...

Yoongi: eh!!! Jgn la macam nie... Saya minta maaf.. sebab saya tahu, saya yang salah...mianhae!!!. Mencubit pipi jungha.

Jungha: aw!!! Sakit la... Baik lah...saya maafkan...

Di luar bilik//

"Yoongi Hyung... Mana Hyung...?!. Namjoon memanggil Yoongi dari bawah dgn teriak yang kuat. Menyebab kan Yoongi dan jungha terkejut. Lalu mereka keluar dari bilik yang sama.

"Ada apa... ?!. Yoongi menanya kepada namjoon yang berapa di bawah lalu memandang jungha yang berada di sampingnya.

Namjoon terlihat terkejut dengan apa yang di lihat yang yoongi dan jungha sudah bersama kembali. "Hyung... Korang berdua dah bersama kembali ke...?!. Menanyakan kepada yoongi.

🖤𝘥𝘢𝘳𝘬𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘴𝘤𝘢𝘯𝘥𝘢𝘭🖤|| BTSWhere stories live. Discover now