Multimedia'da Isaac & Jasmine Heaven var.Bölümde geçen parça;AC/DC-Back in Black
İyi okumalar.+
Kapıdan içeri girdiğimizde mutfaktan yayılan güzel kokular burnuma doluyordu.Her zaman ocağın başına geçtiğinde mükemmel bir aşçı edasıyla harikalar yaratabilen Isaac,kafasını uzatıp bize doğru seslendi.
"Hoşgeldiniz hanımlar,siz içeri geçin ben birazdan yanınıza geliyorum."
Eliyle salonu işaret eden Jasmine ile beraber geçtik.
Siyah beyaz dekorasyon edilmiş büyük salonu bir süre inceledim.Koltukların karşısındaki konsol,salonun en gösterişli köşesiydi.Siyah deri koltuklardan birine oturup cebimdeki paketi Jasmine'e gösterdim.
"Kullanmıyorum canım,koçun haberi yok değil mi şu zıkkımdan?"
Tebessüm ettim.
"Sen söylemezsen nereden haberi olacak canım."
Boyalı sarı saçlarını geriye attı ve bayık yeşil gözlerini devirdi.
"İçmesen ne olur?"
"Ölürüm."
Dil çıkarıp ayağa kalktı.
"Isaac'e bir baksam iyi olacak.Sen bekle geliyorum birazdan."
Sigaramdan bir nefes aldıktan sonra başımı salladım ve salonu incelemeye koyuldum.Bizim salondan biraz daha büyük bir salondu ve eşyalar oldukça yeniydi.Çakıl taşı rengi duvarlar üzerinde siyah çerçeveler vardı.İçinde de Jasmine ve Isaac'in düğün fotoğrafları...İster istemez Cody'i düşündüm.Belki bir kaç yıl sonra bizde böyle olacaktık.Bilmiyorum belki de ukalalık yapacağına özür dileseydi onu affederdim.Hatasını telafi eder diye beklerken o ise çoktan başkasına vermişti kalbinin anahtarını.
"Sofra hazır,haydi yemek odasına geçelim."
Jasmine'i takip edip yemek odasını bulduktan sonra toz pembe odanın ortasındaki masaya geçtim.Beyaz sandalyelerden birini çekip oturdum. Isaac'de tam karşıma oturdu ve Jasmine servise başladı.
"Yakışıklı kocacığım yine döktürmüşsün."
"Bir günde senden böyle bir ziyafet bekliyorum karıcığım."
Gülümseyip mavi gözlerini bana diken Isaac'e baktım.
"Cody nasıl?Keşke o da gelseydi."
Jasmine'in Isaac'e sus işareti yaptığını görmezden gelerek tabağımdaki bezelyeleri ayırdım.Bezelyeden nefret ederdim.
"Cody ile ayrıldık biz."
Isaac saçlarını karıştırdı ve mahçup bir biçimde özür diledi.
"Julie bir süre bizim misafirimiz olacak aşkım."
"Ne misafiri?Kendi evinde gibi davran Julie."
Bana bakan Isaac'e dönüp tebessüm ettikten sonra tabağımdaki yemeği yemeye devam ettim-bezelyeler hariç.
Yemek bittikten sonra Isaac içeri geçti ve bizde Jasmine ile sofrayı toplayıp onun yanına gittik.
"Film mi izlesek ne yapsak?"
"Ben yorgunum biraz kestirsem iyi olacak,siz devam edin gençler."
Jasmine elini omzuma koyup benimle geldi ve koridorun sonundaki odayı gösterdi.İyi geceler dileyip yanımdan ayrıldıktan sonra odaya girdim.
Gökyüzü mavisi ve sedef rengiyle dekore edilmiş odaya girip iki kişilik misafir yatağına kendimi attım.Bugünkü olayları gözümün önünden geçirdim.Zaten ayrılmıştık.Cody için üzülmem gereken bir durum yoktu.Peki gerçekten üzülmemiş miydim?Belki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acalypha #Wattys2015
FantasyKaranlık ruhunu ele geçirirken yalnızlık sinsice gülümsüyor,onunla dans ediyor,elinden tutup onu kendi etrafında dönderiyordu.Ruhu boşlukta asılı duruyordu ve psikolojisi onu alt ederken bir yandan da yaşadığı hayal kırıkları onu yerden yere vuruyor...