Multimedia Cody.
Bölüm parçası Metallica-Enter Sandman.
İyi okumalar.+
Uyandığımı hisseder hissetmez gözlerimi yavaşça araladım.Hafif aralık olan pencereyi kapattıktan sonra yataktan kalktım.Üzerimde dün giydiğim kıyafetler vardı.Dün gece olanları hatırlayınca sıkıntıyla iç cektim ve yüzümü buruşturdum.Jasmine beni buraya getirmiş ve yatağa yatırmıştı.Ayağa kalktım.Aynanın karşısına geçip dağınık saçlarımı karıştırdım.Gözlerimin altı balon gibi olmuştu.Bu aralar fazla ağladığımı düşünüp kafamı iki yana salladım.Fazla ağlıyordum ve ruhen fazla yorgundum.
Odanın kapısını yavaşça açtım ve yanıma aldığım eşyalarla beraber banyoya doğru yürüdüm.Banyoya girdikten sonra sıcak bir duş için küveti hazırladım.Çilekli duş jelleri ile köpürttuğüm suyun içine girip uzandım.Suyun altında derim buruş buruş olana kadar bekledim ve düşündüm.Southland gerçekte nasıl bir yerdi?Rüyalarımdaki gibi yemyeşil olamazdı heralde.Nouthland bu kadar harabeyken oranın bu kadar çabuk düzelebileceğine inanmıyordum.
Yeterince oyalandığımı düşünüp durulandıktan sonra kafama temiz bir havlu sarıp çıktım.Kuralandıktan sonra banyoya getirdiğim çamaşırlarımı ve kıyafetlerimi giydim.Banyodan çıkıp mutfağa geçtiğimde Jasmine kahvaltı hazırlıyordu.
"Günaydın."
"Günaydın,bir şeyler hazırladım.Gelsene."
"Saat kaç?"
"8.30"
"Güzel."
"Sen iyi misin Julie?"
Kafamı sallayıp masaya oturdum.Dün olanlar hakkında konuşmak, yapmak isteyeceğim son şeydi.Islak saçlarımın üzerindeki havluyu biraz çekiştirip çatalımı salama batırdım ve ısırdım.Jasmine düşündüğüm şeyi anlamışcasına konuyu daha fazla uzatmadı.
"Sen uyurken Cody aradı."
Gözlerimi kırpıştırdım.
"Sen ne yaptın?Açmasaydın ya.Engelleyeceğim numarasını."
"Tabi ki açmadım.Burada olduğunu anlamasını istemeyiz değil mi?"
Göz kırpıp gülümseyen Jasmine'e gülümsedim ve meyve suyumdan bir yudum aldım ve kahvaltıma devam ettim.Kahvaltıdan sonra Jasmine ile beraber masayı topladık ve hazırlanmak için odaya geçtim.Islak saçlarımı kurutup tepeden at kuyruğu yaptıktan sonra kıyafetlerimi değiştirdim.Krem rengi sıfır kol tişörtümün altına koyu renk dar kotumu giydim ve gözümün altındaki şişliği kapatacak kadar makyaj yapıp odadan çıktım.Eşyalarım spor çantamın içindeydi.Onları da aldıktan sonra Jasmine'e seslendim.
"Jezzy geç kalıyoruz."
"Geldim,dur."
Pembe mini şortu ve beyaz tişörtünün üzerine iki tane bağladığı saçları gülümsememe sebep olmuştu.
"Haydi çıkalım."
Evden çıkar çıkmaz canım sigara istedi fakat antremana giderken içemezdim.Koç hemen anlıyordu sonra.
Bir taksi çevirip adresi verdikten sonra kulaklığımı taktım.Metallica-Enter Sandman müziği kulaklarımın içine dolarken hafif hafif kafamı salladım ve ritim tuttum.
Salona girip koçu selamladıktan sonra kıyafetlerimi değiştirmek için soyunma odasına gittim.Kıyafetlerimi çıkartıp formamı giydim ve tekrar sahaya döndüm.Ben ısınırken koçun bahsettiği konuşmayı gerçekleştirmiştik ve kaptan olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acalypha #Wattys2015
FantasyKaranlık ruhunu ele geçirirken yalnızlık sinsice gülümsüyor,onunla dans ediyor,elinden tutup onu kendi etrafında dönderiyordu.Ruhu boşlukta asılı duruyordu ve psikolojisi onu alt ederken bir yandan da yaşadığı hayal kırıkları onu yerden yere vuruyor...