-6-

3.3K 154 9
                                    

Alarmım çaldığında yataktan kalkıp yüzümü sıvazladım. Ayılmaya çalışıp kalktım ve banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Tekrar odama geçip kıyafetlerimi giyindim ve Çantamı da alıp odadan çıktım. Kapıyı kilitleyip Maçın olduğu yere doğru yürümeye başladım.

...

Kırmızı köşe"Nisan Doğan" İstanbul Spor kulübü. Mavi köşe"Ahu Silahdaroğlu" Yurdakul Spor kulübü hazırlansınlar!

İsmim anons edildiğinde Ayağa kalkıp kuşağımı sıktım. Ece Yeleği gitmeme yardım ederken Çantamdan dişliğimi aldım ve aşağı indik. Tatamiye geldiğimde bizim sıramız gelmişti. Ahmet hoca bana tavsiyeler verirken yere oturup bacağımı açtım

-Ahu poz ver!

Ece'ye döndüğümde fotoğrafımı çekiyordu. Gülümseyip poz verdim.

Hakem bizi çağırdığında ortaya geçtik. İlk selam verip maça başladık. Ellerim ile yüzümü koruyup kızın iç baldırına sert bir tekme atmamla dengesini kaybedip biraz eğildi bende kafasına tekememi geçirdim. Devam ettigimizde kendimi fazla yormamak için sadece ayaklarımı kullanıyordum. Kızın karnına tekme atıp köşe ittirdim ve bir diz atıp dışarı çıkmasını sağladım. İlk round bittiğinde yerime geçip Ahmet hoca bir su içiriyor bir konusuyordu.

-Aferin kızım. Maç bizde bir kere daha yap bizde hadi!

Dişliğimi takıp tataminin orta yerine geçtik. Hakem başlattığı anda kızın kafasına tekrar vurup maçı almıştım.

...

-Ahu 5 maç sonra senin maçın var geçip çalış bir yerde bu kız iyiymiş

Dedi bende oturduğum yerden kalkıp salonun arka tarafına geçtim. Arkamda boş havuz vardı ve burası dışarda olduğu için fazla ses gelmiyordu. Esneklik çalışırken bir yandan da sınav ve mekik çekiyordum. O sırada ayağa kalkmamla arkamdan kafama darbe almam bir oldu. Basım ağrırken gözlerimi kısıp kendime gelmeye çalışıyordum. Birinin beni kucağına aldığını hissediyorum. Beni havuzun içine koyup Ellerimi kelepçediler. Git gide baş ağrım artırken bir kız gördüm.

Bu kız Tartıda omzuma çarpan kızdı. Gülerek geldi ve kolumu tutup elindeki iğneyi koluma enjekte etti. Kolumu çekmeye çalışıyordum ama başımdaki ağrı o kadar fazlaydı ki gözlerim kapanıyordu. Kendimi daha fazla tutamayıp gözlerimi kapattım son duyduğum şey ise

-Seninle yarışacak gücüm yok. Bu dünyada da Adalet yok.

Demesiydi.

...

Yazarın anlatımı ile

Ahunun Maçına az kalmışken Ece ve Ecem onu arıyordu. Ahu yavaş yavaş kendine geldiğinde kızın ona yaptığı iğne çoktan etkisini göstermiş sarhoş gibi olmuştup. Ama aklı yerindeydi maçı olduğunu biliyordu. Kendini böyle bırakmazdı. Ellerini çekmeye çalışırken midesinin bulandığını hissetti. Gözleri kararırken kafasını iki yana salladı. O sırada onu arayanlardan biri olan Oğuz arka bahçeye bakmayı akıl etmiş ve boş havuzun dibinde çırpınan Ahu'yu görmüştü. Hızlıca havuza girip kızın elindeki kelepçeyi çözmeye çalıştı ancak bunu yapamayınca Ahu'ya baktı. Ahu acamadığını anlayınca dua edip Sol Baş parmağını çıkarmaya başladı canı acırken tek düşündüğü Dedesinin ona bunu öğretmesiydi.

Ahu sonunda çıkarmayı başardığı da kelepçeyi elinden çıkartıp parmağını oturtmaya başladı onu da yapınca aynılarını sağ eline de yaptı. Oğuz ise şaşkınca kıza bakıyordu. Kız elindeki kelepçeleri açtığında ayağa kalktı ve sarsaklayarak yukarı çıktı koşarak maç yerine girerken hem düşüyor hem koşuyordu.

En sonda duyduğu ses ile gözlerini sıkıca kapatıp yüzünü sıvazladı. Yapamamıştı, yetişememişti. Ahu'nun elendiğini hakem bizzat kendisi söylemişti.

Ahmet hoca saçlarını karıştırıp arkasına döndüğünde Ahu'yu bilekleri kanamış bir şekilde gördüğünde koşarak Yanına gitti. Ahu'yu bir yandan sarsıyor bir yandan da ne oldu diye soruyordu. Ahu daha fazla kendini tutamadı ve kendini Ahmet hocasının kollarına bıraktı. Ordaki herkes Ahu'nun bu haline şaşırıp kaldılar.

...

Ahu'nun Anlatımı ile

Uyandığımda büyük ihtimal revirdeydim. Beyaz tavanla bakışıp kolumdaki serumu çıkardım ve
Ayağa kalktım. Yavaşça kapıya doğru yürüyüp odadan çıktım. Odanın karşında oturan Oğuzu gördüğümde yanına gittim ve oturdum.

-Bunu yapan Kamera kayıtlarını unutmuş bunun içinde.

Diyip elime Flash Bellek bıraktı ve bana bakıp buruk bir gülümseme ile

-Özür dilerim

Diyip yanımdan gitti. Elimdeki flash belleği sütyenimin içine koyup ayağa kalktım. Odaya tekrar girip üzerime kıyafetlerimi giyindim. Odadan çıkıp maçın yapıldığı yere geldim ve O kızı aramaya başladım ama kızı göremeyince odama geçmeye karar verdim.

...

Odama geldiğimde bilgisayarımı yatağa koyup flash belleği sütyenimin içinden çıkarıp taktım. Kamera kayıtlarını benim olduğum saate getirip bekledim. Bahçeye geliyor antreman yapıyordum. Sonra o kız gelip arkamdan bir cam şişeyi kafama vuruyordu. Sonra da bir erkek beni kucağına alıp havuza koyuyordu kız havuza inip koluma iğneyi batırıyordu. Sonra çekip gidiyordu. 10 dakika sonra Oğuz gelip beni görüyor ve kolumdaki kelepçeyi çıkarmaya çalışıyordu.

Flashı çekip çıkardım ve koşarak maç yerine gittim hakemlerden birini durdurup

-Bakarmısınız!

Dedim hakem bana döndüğünde

-buyur küçük hanım?

-Size birşey izletmem lazım çok önemli!

-Gel bakalım

Diyip oturdu

-Bilgisayarı açar mısınız?

Adam bilgisayarı açtığında elimdeki flash belleği takıp benim olduğum yere getirdim. Ve Başlattım adam bunu izleyip

-Gerekeni yapacağımdan emin olabilirsin diyip gitti. Bende kalkıp odama tekrar geçtim.

...

Kısa bir bölüm olduu.

11:09

11-02-2022

AHU SİLAHDAROĞLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin