-9-

2.7K 124 30
                                    

-Evet arkadaşlar Antalya'da yaşanan talihsiz bir olay sonucunda kulüpler arası yarışma iptal edildi. Bende düşündüm ki kendi aramızda bir haftalık kampa gidelim. Ne dersiniz?

-Evet hocam çok sıkıldık burda

-tamam o zaman mayolarınızı da alın gideceğimiz yerde deniz var isteyen olta falan da alabilir. Kulübeler var isteyen orda isteyen de çadır alıp kendisi dışarda kalabilir ama pek tavsiye etmem.

Kulüple görüntülü konuştuktan sonra telefonumu kapatıp cebime koydum. Sabahın 5'inde Ahenk'i yollayıp ardından evde spor yapmıştım şimdi ise yarın gideceğimiz kamp için eşyalarımı toplayacaktım.

Büyük çantamı çıkarıp en aşağısına iç çamaşırlarımı koydum. Üzerine bir hafta yetecek kadar kıyafet alıp mayolarımı koydum. 2 tane büyük suları yan gözlerine koyup fermuarı kapattım. Çadır çantamı da alıp yan yana koydum

ve aşağı indim.

Mutafağa geçip yumurtamı suya koyup kaynamaya bıraktım. Dolaptan salata, domates ve peynir çıkartıp tabağıma koydum ve kahvemi yapıp haşlanmış yumurtamı da alıp dışarı geçtim. Bir yandan yemeğimi yiyip bir yandan da Oğuz ile konuşuyordum.

O günden sonra bana telefon numarasını vermiş ve konuşalım demişti. Bende tamam demiştim. İlk defa biri ile bu kadar kolay bir arkadaşlık kuruyorum. Normalde pek arkadaş canlısı

değilimdir ama Belki de bana o gün yardım ettiği içindir. Ve bunu da asla unutmam.

...

Yemekten sonra kirlileri makinaya koyup yukarı tekrar çıktım ve üzerimi giyindim.

Valizimi alıp odadan çıktım ve aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Valizimi alıp odadan çıktım ve aşağı indim. Evi son kez kontrol edip kapıyı kilitleyip arabama bindim.

Oğuzun attığı konuma geldiğimde kornaya basmamla Oğuzun evden çıkması bir oldu bana gülümseyip

-Günaydın

-Günaydın

Evet, Oğuzun kulüpten çıkmasından sonra Ahmet hocanın uzun uğraşları sonucunda bizim kulübe yazılmıştı. Diğer hoca buna itiraz etse de kendisi Oğuzu çıkardığı için kolaylıkla kayıt olmuştu. Ve bizimle Kampa Oğuz da geliyordu.

Oğuz Valizini bagaja koyup içine bindiğinde arabayı çalıştırdım ve hocanın attığı konuma bir bakıp kaya doğru sürmeye başladım.

...

Geldiğimizde arabadan indik ama valizlerimizi bıraktık. Etrafa bakarken Ahmet hoca ve diğerlerini görmemle Oğuzu dürtüp

-Ordalar

Dedim. Birlikte yanlarına gittiğimizde Ahmet hoca herkesi kontrol etti ve konuşmaya başladı.

-Evet arkadaşlar 1 hafta burdayız. Bu bir haftada istediğinizi yapabilirsiniz. Ben ve diğerleri size karışmayacağız. Ben ilerdeki kulübeler den 2 numaralı odada kalıyorum birşey olursa gelirsiniz. İsteyen Çadır isteyen de Kulübe de kalabilir.

AHU SİLAHDAROĞLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin