Η Τζεννα άφησε κάτω την βούρτσα και ψεκασε τον λαιμό της με κολόνια και έφυγε από το διαμέρισμα της.
Όταν βγήκε από την πολυκατοικία είδε στο απέναντι πεζοδρόμιο την Λούνα μια από τις καλύτερες της φίλες. Ήταν ψηλή με καταξανθα μαλλιά και καστανά μάτια, φορούσε ένα μωβ μακό μπλουζάκι και το σέταρε με ένα μαύρο παντελόνι, από πάνω είχε βάλει ένα δερμάτινο τζακετ .
Έβαλε το κράνος της και της έκανε νόημα να πλησιάσει , η Τζέννα πέρασε τον δρόμο και πήγε κοντά της
Λ-έτοιμη;
Τζ-δεν ξέρω
Λ-τι εννοείς είπε και της έριξε ένα βλέμμα όλο περιέργεια
Τζ-Ο No...
Η Λούνα νευρίασε και την διέκοψε
Λ-Ο Noah δεν νομίζω να είχε πρόβλημα να βγούμε για κάνα ποτό στο κάτω κάτω δεν έχουμε και αγόρια μαζί μας , οπότε σκάσε και ανέβα είπε και ακούμπησε με το χέρι της το κάθισμα της μηχανής . Δίστασε για ένα ολόκληρο λεπτό και μετά το πήρε απόφαση. Ανέβηκε στην μηχανή κούμπωσε την ζακέτα της .Τζ-Εε σιγά τώρα ένα ποτό είναι δεν έχουμε σκοπό να κάνουμε τίποτα πονηρό
Η Λούνα έβαλε μπρος και έφυγαν, τέτοια ώρα τα αστέρια έλαμπαν ψηλά στον ουρανό όσα φυσικά μπορούσε να δει κανείς με το καυσαέριο της πόλης να υπάρχει στην ατμόσφαιρα. Δεν πέρασε πολύ ώρα μέχρι να φτάσουν έξω από ένα χλιδάτο κτήριο.Η Λούνα πάρκαρε το μηχανάκι και κατέβηκαν.Πήγαν προς την είσοδο και εκεί βρήκαν έναν ψηλό άντρα να στέκεται απέξω ,λογικά ο πορτιέρης.
Α-Για ποιο πάρτι ήρθατε ;
Λ-Χμ βασικά ήρθαμε για τα εγκαίνια του halucinate
Ο άντρας χαμογέλασε και παραμέρισε για να περάσουν.
Α-υπέροχα , καλή διασκέδαση είπε και τους έκλεισε το μάτι.
Η Λούνα έπιασε από το χέρι την Τζέννα και έφυγαν στο εσωτερικό του κτηρίου εκεί βρήκαν ένα ασανσέρ , μπήκαν μέσα και η Λούνα πάτησε το νούμερο εφτά. Κατέβηκαν στον έβδομο όροφο και βρέθηκαν σε ένα μεγάλο κλαμπ γεμάτο με κόσμο .Ο φωτισμός ήταν υπέροχος
υπήρχαν πολλά μικρά φώτα τα οποία άλλαζαν χρώμα και πορεία στον ρυθμό της μουσικής που έπαιζε, το μπαρ ήταν γεμάτο από νέους ανθρώπους που γελούσαν και δοκίμαζαν διάφορα ποτά .Παραμέρισαν λίγο κόσμο για να φτάσουν στο μπαρ, κάθισαν σε δύο ψιλά σκαμπό και ένας γοητευτικός μπαρτεντερ τις πλησίασε.
Μ-Καλως ήρθατε ! Με λένε Ματ , εσάς ;
Είπε και έριξε ένα ζωηρό βλέμμα στα κορίτσια.
Ο Ματ είχε καστανά μαλλιά , πράσινα μάτια και ήταν γύρω στα είκοσι πέντε.Το βλέμμα του αυτό, ηρέμησε την Τζέννα
και πήρε τον λόγο.
Τζ-Με λένε Τζέννα και από εδώ η Λούνα
Μ-χάρηκα πολύ για την γνωριμία, τι θα πιείτε;
**
Στο halucinate υπήρχαν τρεις τομείς διασκέδασης. Στον πρώτο ανήκει η βασική πίστα χορού και το μικρό μπαρ ,εκεί ο καθένας έχει πρόσβαση, για αυτό και είναι γεμάτο κάθε φορά. Ακολουθεί ο δεύτερος τομέας στον οποίο ανεβαίνουν έναν όροφο όσοι θέλουν να ακούσουν πιο χαλαρή μουσική και να γευτούν πιο εκλεκτά ποτά ,εδώ μπαίνουν όσοι έχουν πρόσκληση από κάποιον φίλο. Τελος έχουμε την "έκσταση "μια ιδιωτική και ευρύχωρη αίθουσα στην οποία μπορούν να μπουν μέχρι έξι άτομα ,εκεί μπορεί κανείς να πάρει μια γεύση από τα πιο εκλεκτά ποτά και να ακούσει ότι μουσική θέλει ,εκεί έχουν πρόσβαση εξέχουσες προσωπικότητες που οργανώνουν διάφορες συγκεντρώσεις και όσοι έχουν αρκετά λεφτά για να πάρουν το golden pass.
**
Σε εκείνο λοιπόν το δωμάτιο βρισκόταν ένας άντρας με μπλέ σακάκι και ασορτι παντελόνι κοιτούσε από το παράθυρο της έκστασης ,τον κόσμο να απολαμβάνει τον την μουσική και τον χορό.Έφερε το ποτήρι βότκα που κρατούσε στα χείλη του και πήρε μια γουλιά. Το ενδιαφέρον του κέντρισε μια παρουσία που χόρευε στην μέση της πίστας, όμορφη, δυναμική και άγρια αλλά συνάμα κομψή ,του έφτιαχνε την διάθεση να την βλέπει να χορεύει.
Ένα μειδίαμα ανέβηκε στα χείλη του και η ιδέα είχε ήδη μπει στο περίπλοκο μυαλό του , θα έκανε τα πάντα για να πάρει αυτό που ήθελε, γυρίσε την πλάτη του στο παράθυρο και πήγε κοντά στις επίσημες καλεσμένες του.
Ντ: Λοιπόν κορίτσια τι μουσική θέλετε να βαλω;
**
Η Κούβα και η Τζέννα είχαν περάσει αρκετή ώρα στην πίστα χορεύοντας και αποφεύγοντας διάφορους που ήθελαν να χορέψουν μαζί τους.Τώρα είχαν βγει στο μπαλκόνι και έπιναν μπύρες.
Λ-Πως σου φαίνεται το μέρος;
Τζ-Τέλειο είναι!
Η Τζέννα ήταν ελαφρώς μεθυσμένη και το διασκέδαζε.
Λ-χαίρομαιι
Η Λούνα ήπιε την τελευταία γουλιά από το ποτήρι της και γύρισε προς την Τζέννα
Λ-λοιπόν πάμε να χορέψουμε;
Τζ-Χμμ εντάξει αλλά στις δύο θα φύγουμε!
Η Λούνα γέλασε , της έπιασε το χέρι και την τράβηξε προς το εσωτερικό του κλαμπ.
Λ-ναι οκει είπε με ένα δήθεν ύφος
Είχε μπει ένα αρκετά δυναμικό κομμάτι και ο κόσμος είχε ξεσηκωθεί όλοι χόρευαν, δεν μπορούσαν να πάρουν ανάσα.
Η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική αλλά δεν τους ένοιαζε τα φώτα χαμήλωσαν . Εκεί μέσα στο πλήθος χόρευαν η Λούνα και η Τζέννα μέχρι να ξημερώσει,μέχρι τα πόδια τους να μην αντέχουν.
YOU ARE READING
Mental Satisfaction
Mystery / ThrillerΗ Τζέννα αρκετά σίγουρη για εαυτό της, θα κάνει ένα διανοητικό ταξίδι το οποίο θα την οδηγήσει σε αποφάσεις που δεν θα έπαιρνε.Στο μυαλό μας μπορούμε να παίρνουμε όποιες αποφάσεις θέλουμε χωρίς να έχουν κάποια επίδραση στους γύρω μας ,Τι γίνεται όμω...