Ο καιρός ήταν υπέροχος με ένα μικρό αεράκι να διακόπτει την ζέστη.Της άρεσε πολύ να έρχεται στο πατρικό της ,την ηρεμούσε από κάθε βλακεία που έκανε ο Ντέιν, τώρα που το σκεφτόταν κάθε φορά που είχαν έναν μεγάλο καβγά εκείνη ερχόταν εδώ ,ήταν το καταφύγιο της, ήθελε να μείνει λίγο παραπάνω για καλό και για κακό.
Μ:Πρέπει να του στείλω μήνυμα ότι θα αργήσω να γυρίσω
Έβγαλε το κινητό της και την στιγμή που έγραφε ένα μήνυμα, την πλησίασε ένας γεροδεμένος άντρας με ξανθά μαλλιά ,ήταν ο Άνταμ.
Ο Άνταμ ήταν ο καλύτερος φίλος της Μέλανι από τότε που θυμόταν τον εαυτό της, χαριτωμένος και προστατευτικός όλα αυτά που έψαχνε σε έναν άνθρωπο που ήθελε δίπλα της ,τώρα ήταν μπροστά της μετά από τόσο καιρό.
Α:Μέλανι!
Μ:Άνταμ! Έβαλε το κινητό της στην τσέπη και έτρεξε να τον αγκαλιάσει εκείνος την σήκωσε ,την έκανε μια στροφή και μετά την άφησε κάτω.
Α:Τι κάνεις ,πώς είσαι;
Η Μέλανι του χαμογέλασε
Μ:Είμαι πολύ καλά βασικά είμαστε είπε και έπιασε την κοιλιά της
Α:Είσαι έγκυος! Ουοαυ συγχαρητήρια Μελ!
Μ:Ευχαριστώ, εσύ πως πάει;
Α:Αα ναι εγώ είπε και έφτιαξε τα μαλλιά του είμαι ελεύθερος και ωραίος και συνεχίζω να δουλεύω για την φάρμα τον δικών σου .
Η Μέλανι έσκασε στα γέλια
Α:Ειι μην γελάς κρατάω την καρδιά μου για κάποια ξεχωριστή
Μ:Θα είναι πολύ τυχερή!
Α:Αχ και να το ήξερε αυτό, είπε και την κοίταξε όλο απελπισία
Φυσικά και εννοούσε την ίδια, το είχε καταλάβει την τελευταία φορά που μίλησαν πριν φύγει με τον Ντέιν για το Λος Άντζελες ,ο Άνταμ της είχε κάνει πρόταση γάμου αλλά εκείνη έφυγε με το γοητευτικό αγόρι με το δερμάτινο τζακετ και τα μεγάλα όνειρα αντί να μείνει και να παντρευτεί τον Άνταμ και όμως αυτός την περίμενε.
Μ:Δώσε μου δυο λεπτά να στείλω ένα μήνυμα και μετά πάμε για καφέ εντάξει;
Α:Έγινε
Η Μέλανι έστειλε μήνυμα στον Ντέιν και μετά έβαλε το κινητό της στην τσάντα ,έπιασε αγκαζέ τον Άνταμ και έφυγαν. Σίγουρα θα έκανε ώρα να ξανά τσεκαρει το κινητό της δεδομένου ότι ο Άνταμ ήταν η καλύτερη παρέα .
**
Ο Ντέιν ήταν στο δωμάτιο του και έβγαζε ένα μεγάλο μαύρο σακουαγιαζ με τα εργαλεία του ,όταν έλαβε ένα μήνυμα από την Μέλανι.Μ:Δεν θα γυρίσω σήμερα αλλά την Τετάρτη
Ο Ντέιν επεξεργάστηκε αυτή την πληροφορία και μετά της απάντησε
Ντ:Εντάξει γλυκιά μου καλά να περνάς!
Έβαλε το σακουαγιαζ στην θέση του και κάθισε στο κρεβάτι να σκεφτεί.
Ντ:Χμμ άρα θα ξεκινήσω απόψε αλλά όχι αυτό που είχα στο μυαλό μου...
Ο Ντέιν σηκώθηκε από το κρεβάτι και έβγαλε την μπλούζα του, της πέταξε στο κρεβάτι και πήρε το σακουαγιαζ στα χέρια του .Άνοιξε την ξύλινη ντουλάπα, πλησίασε την παπουτσοθήκη και έβγαλε ένα γκρι ζευγάρι αθλητικά ,τα έβαλε στην άκρη και πίεσε το μικρό τετράγωνο που εξείχε ,μια πόρτα άνοιξε και και εκείνος μπήκε μέσα .Ήταν ένα μεγάλο δωμάτιο με καθρέφτες στους τοίχους .Το πάτωμα είχε μαύρη μοκέτα και το φως από τις άσπρες λάμπες έπεφτε θολό στο πάτωμα. Άφησε το σακουαγιαζ πάνω σε ένα μαύρο μεταλλικό γραφείο και το άνοιξε.Εκείνη ήταν ξαπλωμένη σε ένα μαύρο στρώμα και τα χέρια της ήταν αλυσοδεμένα στον τοίχο, πήγε κοντά της κάθισε στην άκρη του στρώματος.
YOU ARE READING
Mental Satisfaction
Mystery / ThrillerΗ Τζέννα αρκετά σίγουρη για εαυτό της, θα κάνει ένα διανοητικό ταξίδι το οποίο θα την οδηγήσει σε αποφάσεις που δεν θα έπαιρνε.Στο μυαλό μας μπορούμε να παίρνουμε όποιες αποφάσεις θέλουμε χωρίς να έχουν κάποια επίδραση στους γύρω μας ,Τι γίνεται όμω...