chapter nine

2 2 0
                                    


Για λίγα λεπτά η Τζένοα δεν είχε ιδέα τι να πει ,δεν το περίμενε ότι θα ήταν ο Ντέιν στο τηλέφωνο .
Τζ-Οχι όχι δεν ενοχλείται ,εμ ναι σας κάλεσα γιατί θέλω να φτιάξω ένα άλμπουμ με αναμνηστικές φωτογραφίες
Ν-Ωραια ιδέα !για μια φίλη ή για τον σύζυγό;
Τζ- για το αγόρι μου
Ακόμα δεν έχει καταλάβει ποια είμαι; τέλος πάντων
Ν-Ωραια λοιπόν θα θέλατε να βρεθούμε αύριο στις τέσσερις , πως σας φαίνεται αυτό; Είναι καλή ώρα κυρία..
Τζ-Ριβερς και ναι μια χαρά ώρα είναι!
Ν-Υπέροχα περάστε από το γραφείο μου ,η διεύθυνση είναι στο πίσω μέρος της κάρτα ,καλός σας βράδυ!
Τζ-επίσης
Έκλεισε το τηλέφωνο και ένιωσε την καρδιά της να χτυπάει πολύ δυνατά.

  Τι στο καλό θα κάνω αύριο;

Έκλεισε το φως και έπεσε για ύπνο
**
Ο Ντέιν μπήκε μέσα στο κλαμπ και πλησίασε τον  Ματ και συνεχίζοντας την κουβέντα από εκεί που την άφησε όπως και το ποτό του.
Μ-Αα ωραία γύρισες , λοιπόν το μόνο που ξέρω για την κοπέλα που ψάχνεις είναι
Ν-Ναι;
Μ-Την λένε Τζέννα
Ν-Χμμ ενδιαφέρον αλλά όχι αρκετά για πάρεις λεφτά , σηκώθηκε και έφυγε προς την πίστα χορού.
Ντ:Η Τζέννα , Τζέννα Ρίβερς; Πφφ
Ο Ντέιν δεν μπορούσε να σκεφτεί καθαρά δεδομένου ότι είχε πιει πολύ αποφάσισε να πάει στην πίστα χορού και να το αφήσει στην άκρη τουλάχιστον για απόψε .
Στην πίστα  βρήκε μια ωραία ψηλή κοπέλα να χορεύει φορώντας ένα μαύρο κολλητό φόρεμα , της έμοιαζε αλλά δεν ήταν αυτή δεν ήταν η Τζέννα.
Πήγε από δίπλα της και άρχισε να χορεύει ,αυτό σίγουρα θα της τραβούσε την προσοχή.Η κοπέλα γύρισε και έμεινε άναυδη.
Μ:Ντέιν;
Ντ:Μέλανι τι στο καλό;
Ο Ντέιν την έπιασε από την μέση και άρχισαν να χορεύουν στον ρυθμό ενός χαλαρού κομματιού.
Ντ :Τι σκατα κάνεις εδώ της ψιθύρισε
Μ:Ήρθα για ένα ποτό ,πειράζει;
Ντ:Ναι φυσικά και πειράζει ! Πώς ήρθες έτσι; μόνο για ποτό δεν φαίνεσαι είπε και την έκανε μια σβούρα, όταν κατέληξε πάλι στην αγκαλιά του ,την φίλησε στον λαιμό και μετά την γύρισε ώστε να την κοιτάει και την φίλησε ξανά πιο παθιασμένα , εκείνη κρατήθηκε πάνω του και έμειναν να φιλιούνται στην μέση της πίστας.
Ν:Πάμε σπίτι;
Μ:Ναι του ψιθύρισε ,την πήρε από το χέρι και έφυγαν από εκεί.
****
Η Μέλανι δεν ήταν σίγουρη γιατί βρήκε τον Ντέιν σε αυτό το κλαμπ ,θα τον ρωτούσε αύριο γιατί και αυτός ήταν πολύ μεθυσμένος για να κάτσει να το συζητήσει μαζί της . Προς το παρόν έπρεπε να πάει με τα νερά του .
Ήταν στο σαλόνι του σπιτιού τους, εκείνος από πάνω της ,να την κοιτάει με αυτό το απαιτητικό του βλέμμα που ζητούσε σχεδόν τα πάντα και εκείνη ήταν έτοιμη να του τα δώσει.

Αυτό ήταν που την γοήτευε πάνω του ότι ήταν απαιτητικός και δεν σταματούσε μέχρι να πάρει αυτό που θέλει

Εκείνη πάντα ήταν πρόθυμη να του τα δώσει.Έβγαλαν ρούχα τους και άρχισαν να φιλιούνται ,τα χέρια του άγγιζαν το κορμί της και την έκανα να χάνεται δεν ήταν πια σε αυτό τον κόσμο και τότε τον ένιωσε μέσα της τόσο ζεστό και ορμητικό ,ήταν δικός της και πάλι, καμία δεν μπορούσε να της τον πάρει ,άρπαξε την πλάτη του με τα χέρια της και τον έσφιξε όσο χρειαζόταν για να συγκρατήσει τον εαυτό της και να μην χάσει τον έλεγχο , μα ποιον δούλευε;  τον είχε χάσει καιρό τώρα και τώρα παραδίνονταν στον πλήρη έλεγχο του , ιδρωμενοι αλλά όχι κουρασμένοι , τότε ο Ντέιν βγάζει ένα σκοινί πίσω από το μαξιλάρι του καναπέ και δένει τα χέρια της Μέλανις τα φέρνει πάνω στο μπράτσο του καπανε και σκύβει κοντά της.Την ρωτάει αν θέλουν να συνεχίσουν και εκείυ αβέβαιη του λέει ότι δεν θέλει και ο Ντέιν ξενερώνει την λύνει και σηκώνεται από τον καναπέ παίρνει τα ρούχα του και φεύγει για το δωμάτιο.
Ρίχνει μια ματιά στο ρολόι του πριν το βγάλει και η ώρα ήταν ήδη τρεις .

Καλό ξημέρωμα ή μήπως να πω καλό ξενερωμα , πολύ αστείο Ντέιν

***
Την επόμενη μέρα
Ή Τζέννα ήταν στο μπάνιο και έβαζε τις τελευταίες πινελιές στο μακιγιάζ της ,όχι κάτι ιδιαίτερο απλό και φυσικό για την περίσταση .Είχε άγχος αλλά ταυτόχρονα είχε ενθουσιαστεί ,πως θα αντιδρούσε άραγε ο Ντέιν ; θα μάθαινε σε μια ώρα από τώρα .Πήγε στην κουζίνα να πιει λίγο νερό και κάθισε σε μια ξύλινη καρέκλα.

Mental SatisfactionWhere stories live. Discover now