Η Τζέννα ξετύλίξε την πετσέτα και έσκιψε κοντά του μύριζε τόσο ωραία και τα μαλλιά του ήταν βρεγμένα και κολλημένα μπρος τα πίσω ,εκείνος της χάιδεψε μια τούφα από τα μαλλιά της και την φίλησε στο στόμα, το φιλί του ήταν θερμό και ζαλιστικο σαν αλκοόλ, φιλιόντουσαν παθιασμένα για μια στιγμή μέχρι που ο Ντέιν την απομάκρυνε και της είπε :Χμμ άργησες γλυκιά μου και της έκλεισε το μάτι ,η Τζέννα σαστισε και ξύπνησε στην μπανιέρα ,το νερό ήταν κρύο και είχε μείνει εκεί μια ώρα μόνη της.
Σκατααα φώναξε
Έβαλε τα κλάματα και πήγε να ντυθεί για να συναντήσει τον Noah ,κάποιον που όντως ήταν εκεί .
Είχε αποκοιμηθεί και το ονειρο που είδε της άρεσε περισσότερο απ'οτι είχε να κάνει , πράγμα που την απογοήτευε
**
Ο Ντέιν είχε γυρίσει σπίτι του και ξάπλωνε στο κρεβάτι ,η Μέλανι έλειπε στην δουλειά και θα γύριζε αργά το βράδυ.
Έκλεισε τα μάτια του ,προσπαθούσε να ηρεμήσει τον εαυτό του που φούντωνε και μόνο στην σκέψη της Τζέννας , την ήθελε εδώ να μιλήσουν έστω και αυτό του ήταν αρκετό .
Εκτός και αν ήταν ξαπλωμένη δίπλα μου αυτό θα ήταν καλύτερο ,
Πωω τι λέω
Σηκώθηκε και πήγε μπροστά στον καθρέφτη του ήταν ιδρωμενος και αποφάσισε ότι ένα ντουζ θα τον έκανε να αισθανθεί καλύτερα,έβγαλε τα ρούχα και πήγε στο μπάνιο.
***
Η Τζέννα χτύπησε την πόρτα του διαμερίσματος του Noah , εκείνος βιαστικός έτρεξε να της ανοίξει είχε βάλει τα καλά του και είχε ρίξει και λίγη κολόνια.Της άνοιξε την πόρτα και εκείνη έτρεξε στην αγκαλιά του ,έτοιμη να κλάψει αλλά δεν το έκανε.
Τζ: Αγάπη μου είπε και έφυγε από την αγκαλιά του
Μπήκαν μέσα και κάθισαν στην τραπεζαρία του σπιτιού, είχαν σερβιριστεί λίγο ουίσκι
,δεν ήταν κανένας από τους δύο καλά αλλά κανείς δεν ήθελε να το παραδεχτεί.
Ν-Πως πάει;
Τζ-Ολα σκατα , είπε μην αντέχοντας είχαν περάσει δύο ώρες εκεί να μιλάνε για άσχετα θέματα και κάνοντας καμία αγκαλιά .
Ν-Πες μου τι έγινε;
Τζ-Δεν θέλω να σε χάσω Noah, αναφώνησε η Τζέννα ,σηκώθηκε από την καρέκλα και τον αγκάλιασε
Ν-Τζέννα ,πες μου τι συμβαίνει σε παρακαλώ είπε και την έκανε πέρα
Τώρα φαινόταν πραγματικά ανήσυχος
Τζ-Δεν μπορώ να σου πω
Ν-Μα εμείς τα λέμε όλα μεταξύ μας σωστά;
Τζ-Ναι αλλά..
Ο Noah θύμωσε και σηκώθηκε από την καρέκλα σταύρωσε τα χέρια του και την κοίταξε επίμονα περιμένοντας για μια απάντησηΔεν μπορούσε να τις τα βγάζει όλα με το τσιγκελι έπρεπε και αυτή να κάνει κάτι
Τζ-ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΤΑΞΕΙ ?ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ
Είπε φωναχτά
Ν-ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ είπε με έναν λυπηρό τόνο
Οι δυο τους είχαν σηκωθεί και φώναζαν ο ένας στον άλλο , τα πρόσωπα τους κόκκινα και κατάκοπα.
Η Τζέννα άρχισε να κλαίει και κατέρρευσε στον καναπέ.
Τζ- καλύτερα να με αφήσεις δεν σου αξίζω!
Ο Noah έτρεξε στον καναπέ και έκατσε δίπλα της ,την αγκάλιασε σφιχτά και της φίλησε το μέτωπο.
Ν-Οχι ! Μην το λες αυτό, σε αγαπώ πολύ για να σου κάνω κάτι τέτοιο
Η Τζέννα ανακάθισε στον καναπέ και τον πήρε αγκαλιά.
Τζ-Και εγώ δεν θα το άντεχα
Ο Noah την γύρισε ώστε να κοιτάει o ένας τον άλλον
Ν-Ας το ξεχάσουμε τότε
Τζ-Ναι
Έβαλε τα χέρια της στα μάγουλα του και φιλήθηκαν ,αργά και απαλά ,μετά από αυτό κοιμήθηκαν εκεί στον καναπέ αγκαλιά να αντικρίζει το πρόσωπο της το δικό του.
Η Τζέννα δεν θα χαλούσε αυτήν την μαγική σχέση για κανέναν και τίποτα όσα παιχνίδια και να τις έπαιζε το μυαλό της θα έμενε ακέραιη το είχε πάρει απόφαση.
****
Την άλλη μέρα ο καιρός ήταν βροχερός κατι πρωτότυπο για τα μέσα καλοκαιριού. Ο Ντέιν ήταν στην κουζίνα και έπινε τον καφέ του , η Μέλανι δεν είχε γυρίσει σπίτι από χθες.Πφφφ ασχολίαστο
Έβγαλε το κινητό του και την κάλεσε ,βγήκε ο τηλεφωνητής
Δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδεματα
Έχυσε τον υπολοιπο καφέ του στον νεροχύτη και ντύθηκε για να βγει έξω να την ψάξει .
***
Η Μέλανι ήταν στο μπαλκόνι και έβλεπε την πόλη από ψηλά, ενώ ο Μάλκομ έφτιαχνε καφέ εκείνη σκεφτόταν πόσο θα είχε ανησυχήσει τον ΝτέινΤου άξιζε από την στιγμή που τον πέτυχα στο μπαρ να μου την πέφτει , αν δεν ήμουν εγώ θα ήταν κάποια άλλη .
Την σκέψη της διέκοψε ο Μάλκομ που την φώναξε να πιει τον καφέ της . Μπήκε μέσα και πήγε στην κουζίνα.
Μ:Ορίστε ! Είπε και την έτεινε μια μπλε κούπα με αχνιστό καφέ
Με:Αχ ευχαριστώ
Μ:Τίποτα καλέ ,λοιπόν..
Η Μέλανι έπινε μια γουλιά και ο Μάλκομ περίμενε κάποια εξήγηση.
Μ:Γιατί γλυκιά μου τον αποφεύγεις;
Με:Χμμ
Μ:Τον άντρα σου λέω
Με:Αααα ναι του αξίζει αν θες να ξέρεις
Μ:Χμ σε απάτησε;
Με:Όχι
Μ:Σου έκλεψε κάτι;
Με:Όχι
Μ:Ε τότε τι έκανε;
Με: Σκέφτεται κάποια άλλη
Ο Μάλκομ έμεινε έκθαμβος
Μ:Πως είσαι τόσο σίγουρη;
Η Μέλανι γέλασε και μετά έβαλε το ένα χέρι της στο μέτωπο και το άλλο ανάμεσα από τα πόδια της προσποιούμενη τον Ντέιν.
Με:Αχ Τζέννα , γιατί ,γιατί σε εμένα έλεγε στον ύπνο του και εγώ δίπλα του σαν την χαζή να τον κοιτάω.
Μ:Ωχ θεέ μου Μελ, πήγε από την άλλη πλευρά του πάγκου και την αγκάλιασε.
YOU ARE READING
Mental Satisfaction
Mystery / ThrillerΗ Τζέννα αρκετά σίγουρη για εαυτό της, θα κάνει ένα διανοητικό ταξίδι το οποίο θα την οδηγήσει σε αποφάσεις που δεν θα έπαιρνε.Στο μυαλό μας μπορούμε να παίρνουμε όποιες αποφάσεις θέλουμε χωρίς να έχουν κάποια επίδραση στους γύρω μας ,Τι γίνεται όμω...