Η Ellie πέρασε από το δωμάτιο της αδερφής της , ήταν άδειο αλλά είδε ότι ο κουβάς με τα σκουπίδια είχε πέσει και όλα τα χαρτιά είχαν σκορπίσει στο πάτωμα.
«Τι στο καλό συνέβη εδώ πέρα!»Μπήκε μέσα και έσκυψε να τα μαζέψει , μέσα στο πλήθος των μικρών σκουπιδιών βρήκε μια μαύρη επαγγελματική κάρτα ,την πήρε στα χέρια της και αφότου τελείωσε με τα υπόλοιπα σκουπίδια την πήγε στην κουζίνα και την τοποθέτησε με ένα μαγνητάκι στο ψυγείο.
«Τώρα μάλιστα!»
«Χμμ τι λέει λοιπόν , Ντέιν Χάιγκραουντ
Φωτογράφος και ειδικός στην επεξεργασία βίντεο».
Και από κάτω είχε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και ένα ιμειλ
Η Ellie αναρωτήθηκε για ποιον λόγο η αδερφή της χρειαζόταν φωτογράφο.
Άνοιξε το ψυγείο και έβγαλε ένα κρύο μπουκάλι τσάι ,δεν θα την έπαιρνε τηλέφωνο αντιθέτως θα την περίμενε να γυρίσει και να της κάνει έκπληξη.
Γέμισε ένα γυάλινο ποτήρι με τσάι και έβαλε το μπουκάλι στην θέση του.
***
Η Μέλανι είχε βγει μια βόλτα να πάρει καθαρό αέρα , μερικές φορές η συγκατοίκηση με τον Ντέιν την έκανε έξω φρενών , είτε ήταν όλη την ώρα κλεισμένος στο ειδικό δωμάτιο για τις φωτογραφίες του ,λες και μόνο αυτές τον ένοιαζαν ,τουλάχιστον έτρωγαν μαζί .
Στον δρόμο της βρήκε την αγαπημένη της καφετέρια και αποφάσισε να πάρει έναν καφέ ,έτσι λοιπόν μπήκε μέσα και κάθισε στην ουρά , όση ώρα περίμενε είχε το κινητό της ανοιχτό και διάβαζε διάφορες ειδήσεις.
Δύο κοπέλες που περίμεναν ακριβώς από πίσω της είχαν πιάσει κουβέντα.
«Εει να σου πω;»
«Ναι; »
«Αυτή εκεί δεν είναι η τύπισσα που βγαίνει με τον Χαιγκραουντ; »
«Χμμ έτσι φαίνεται»
«Την λυπάμαι ! ποιος ξέρει πότε θα την παρατήσει για την επόμενη είπε με σοβαρό ύφος»
«Εκτός και αν ήδη υπάρχει επόμενη » είπε η δεύτερη κοπέλα και έσκασε στα γέλια
Η Μέλανι φανερά προσβεβλημένη γύρισε να τις κοίταξε , πήρε ένα πολύ σοβαρό ύφος και είπε
«Δεν σας πέφτει κανένας λόγος τι κάνει ο Χαιγκραουντ , εντάξει ; , γιατί δεν ασχολείστε και λίγο με τις μικρές μίζερες ζωές σας!»
Εκείνες κοκκίνησαν από την ντροπή τους και έφυγαν από την καφετέρια .Η Μέλανι προχώρησε μπροστά στο ταμείο , παρήγγειλε και έκατσε λίγο πιο πέρα να περιμένει τον καφέ της.«Τι ηλίθιοι άνθρωποι που κυκλοφορούν ανάμεσα μας !Δεν τους αντέχω ..» σκέφτηκε
Βέβαια είναι λίγο δύσκολο να μην ακούει τέτοια σχόλιο , πόσο μάλλον όταν ο άντρας της διάσημος .Ήρθε μια σερβιτόρα και της έδωσε τον καφέ της και ένα περιτυλιγμένο μπισκότο . Εκείνη την ευχαρίστησε και αποφάσισε να ηρεμήσει λίγο γι'αυτό ούτως συ άλλος είχε βγει έξω , σήκωσε το φλιτζάνι του καφέ στο στόμα της και ήπιε μια ζεστή γουλιά.
Ο ζεστός καφές πάντα την βοηθούσε να χαλαρώσει αλλά κυρίως να βάλει τις σκέψεις τις σε μια σειρά, χαμογέλασε .
******
Ο Ντέιν ήταν στο γραφείο του και μέχρι στιγμής δεν είχε κανένα σημάδι που να του έλεγε ότι η Τζέννα θα του τηλεφωνούσε.«Κρίμα φαινόταν καλό κομμάτι!» σκέφτηκε
Εκείνη την στιγμή χτύπησε το τηλέφωνο του ,ήταν ο Ματ από το μπαρ, άπλωσε το χέρι του πάνω στο γραφείο για σηκώσει το τηλέφωνο του.
«Καλησπέρα»
«Γεια σου και εσένα Ντέιν!»
«Για πες μου , γιατί με πήρες τηλέφωνο;»
Δεν είχε καιρό για χάσιμο ειδικά για τον Ματ.
«Εμ γίνεται να μου δανείσεις χρήματα;»
«Χμ και γιατί να το κάνω αυτό;»«Μπορώ να σκεφτώ ένα καλό λόγο για αυτό , Αα ναι για να μπορείς να δοκιμάσεις και εσύ από αυτά που παίρνω και εγώ ,είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί ξέρεις»
Ο Ντέιν ανατρίχιασε στο άκουσμα της πρότασης του
«Με τίποτα ! Πας καλά; Εν το μεταξύ σου έχω πει ότι εγώ δεν παίρνω από αυτά τα σκουπίδια!» είπε νευριασμένος
«Καλά μην πάρεις εσύ, τουλάχιστον δάνεισε μου λεφτά να πάρω για εμένα»
«Όχι»
«Θα κάνω ότι θες , απλώς δάνεισε μου!! »«Πω ρε φίλε τι απελπισμένος ,για μισό λεπτό είπε ,ότι θέλω ;»σκέφτηκε
Τότε το μυαλό του Ντέιν πήρε πολλές στροφές
«Αα ωραία κάτι έχω στο μυαλό μου ! Χμ εντάξει τότε ! , θέλω μια χάρη! »
«Τέλεια ! Πες μου τι θα ήθελες»
«Θέλω να βρεις πληροφορίες για μια κοπέλα!»
«Η κοπέλα το ξέρει; είπε και άρχισε να γελάει»
«Αχ μας βγήκε και πλακατζής! Λοιπόν άκου περιγραφή και τα υπόλοιπα τα αφήνω πάνω σου».
****
Η ώρα ήταν σχεδόν δύο το μεσημέρι όταν ηΤζέννα μπήκε στο διαμέρισμα της προχώρησε προς την κουζίνα , ξαφνιάστηκε όταν είδε εκεί την αδερφή της να τρώει ένα σάντουιτς.
«Ellie;»
«Αα καλώς τα μάτια μας τα δύο , που ήσουν;»
«έξω, δεν σε αφορά » είπε χαρωπά
«Φυσικά και με αφορά, πάρα τρίχα να πεθάνω από την βαρεμάρα εδώ μέσα !»
Η Τζέννα χαχάνισε και κάθισε σε μια καρέκλα δίπλα της.
«Πως πήγαν οι διακοπές με την μαμά;»
«Θα μπορούσαν να ήταν καλύτερες αλλά εντάξει , εσύ εδώ πως τα πέρασες ;»
«Εε εδώ ήσυχα , όπως τα ξέρεις»
«Χμμ ναι καλά , δεν σε πιστεύω ,είπε και την κοίταξε πονηρά»
«γιατί καλέ;»
«Χμμ ας πούμε ότι ισχύουν τα λεγόμενα σου, τότε τι φάση ο φωτογράφος;»
«Ο ποιος; »
«Ο φωτογράφος ντε, είπε και έδειξε την κάρτα είπε και έδειξε την μαύρη κάρτα που είχε βάλει στο ψυγείο».
YOU ARE READING
Mental Satisfaction
Mystery / ThrillerΗ Τζέννα αρκετά σίγουρη για εαυτό της, θα κάνει ένα διανοητικό ταξίδι το οποίο θα την οδηγήσει σε αποφάσεις που δεν θα έπαιρνε.Στο μυαλό μας μπορούμε να παίρνουμε όποιες αποφάσεις θέλουμε χωρίς να έχουν κάποια επίδραση στους γύρω μας ,Τι γίνεται όμω...