Τώρα τα κορμιά τους ήταν τόσο ζεστά σαν να είχε πετάξει κάποιος οινόπνευμα στην φωτιά , συνέχισαν να προκαλούν ο ένας τον άλλον ώσπου ένας από τους δύο υποχώρησε ,η Τζέννα ξάπλωσε δίπλα του και εκείνος πέρασε το μπράτσο του γύρω από τους ώμους της και έμειναν εκεί να κοιμούνται αγκαλιά αντικαθιστόντας κάθε φλόγα με μια ζεστή θαλπωρή.
***
Το φεγγάρι απόψε ήταν ολόκληρο και φώτιζε το Λος Άντζελες ,άλλοι το έβλεπα από τα παράθυρα τον σπιτιών τους και άλλη από την ταράτσα των πολυτελών διαμερισμάτων τους.
Είχε περάσει μια εβδομάδα από τότε που ο Ντέιν συνάντησε αυτή την κοπέλα στο κλαμπ και δεν είχε επικοινωνήσει μαζί του ακόμα, αναρωτιόταν τι πήγε στραβά.
Κάθισε πιο αναπαυτικά στο μπλε βελούδινο καναπέ και έτριψε το πιγούνι με το χέρι του.Μήπως δεν έπρεπε να είμαι τόσο χαλαρός;
Μπαα όχι δεν είναι αυτό κάτι άλλο είναιΈφερε στο μυαλό του ,την εικόνα της όμορφη και λαμπερή πολύ άνετη για να είναι σε σχέση αλλά και πολύ σκεπτική για να μην υπάρχει κανείς στην ζωή της!
Από τις σκέψεις του τον διέκοψε τα βήματα μια κοπέλας που τον πλησίαζε ήταν ψηλότερη από αυτόν με μπλέ μάτια και μαύρα μαλλιά μέχρι τους ώμους , φορούσε μια μπλε στενή μπλούζα και ένα φαρδύ μαύρο παντελόνι .Ήρθε κοντά του και κάθισε στον καναπέ , την προσοχή της τράβηξε το σκεπτικό του ύφος.
Μ: Ντέιν ,όλα καλά;
Ο Ντέιν γύρισε και της φίλησε το μάγουλο
Ντ:Ναι μια χαρά , απλά σκεφτόμουν κάτι για το μαγαζί που πήγα χθες
Μ: Φαίνεται να είναι πολύ καλό από τις κριτικές που έχω ακούσει είπε και ήρθε λίγο πιο κοντά του
Ο Ντέιν ένιωσε έναν ηλεκτρισμό στην ατμόσφαιρα και απλά σηκώθηκε ξαφνιασμένος , πήρε το κινητό στα χέρια του και έφυγε
Η Μέλανι έμεινε να αναρωτιέται προς τι αυτή η συμπεριφορά του, υπέθεσε ότι κάτι είχε γίνει και τώρα ,κανείς δεν της το έβγαζε από το μυαλό, ξάπλωσε στον καναπέ και κοιμήθηκε σκεπάζοντας τα πόδια της με μια κουβέρτα.
***
Ο Ντέιν είναι ένας μυστήριος και ωραίος τύπος ή τουλάχιστον έτσι άκουγε από όποια κοπέλα γνώριζε . Βέβαια δεν είχε σταθερές σχέσεις ,όχι πριν την Μέλανι τουλάχιστον.Είχε πληγωθεί πολύ στην ζωή του και το χειρότερο χτύπημα το έχει υποστεί από την οικογένεια του .Μεγάλωσε χωρίς τον πατέρα του και ο τρόπος ανατροφής του ήταν αρκετά αυστηρός τόσο ώστε να τον κάνει σκληρό και πονηρό .Αρκετά πονηρό ώστε να ξεγλιστράει από τους μπελάδες της ζωής .Ότι δεν τον βόλευε το άλλαζε ότι τον εμπόδιζε το έδιωχνε και ότι το ήθελε το είχε ,τόσο απλή ήταν οι ζωή του της περισσότερες φορές. Αν και αυτή την φορά φαινόταν ότι μπορεί να συμβιβαστεί με την συγκατοίκηση του με την Μέλανι, δεν τον ενοχλούσε ήταν ήσυχα , μάλλον υπερβολικά ήσυχα για ένα παντρεμένο ζευγάρι και αυτό ήταν που τον βόλευε.
**
Η Τζέννα ήταν στην κουζίνα και έφτιαχνε τσάι όταν ο Noah μπήκε στο δωμάτιο και την αγκάλιασε.
Ν-Καλημέρα
Τζ- καλημέρα ,έφτιαξα τσάι!
Ν-Υπέροχα!
Πήραν τις κούπες και κάθισαν έξω στο μπαλκόνι σε έναν μικρό και άνετο καναπέ
Ο Νoah χασμουρήθηκε και κάλυψε το στόμα ,με το χέρι του.
Ν-Λοιποόν τι νέα;
Τζ- όλα καλά , βγήκα με την Λούνα τις προάλλες
Ν-Αα μια χαρά , που πήγατε;
Τζ-Εμ σε ένα πολύ ωραίο κλαμπ που άνοιξε πρόσφατα !!
Ν-Χμμ ωραία , ελπίζω να μην σου την έπεσε κανείς είπε κάπως χαλαρά
Η Τζεννα ένιωσε ενα μικρό τσίμπημα ενοχής καθώς δεν ήθελε να μιλήσει για αυτό το θέμα.
Τζ-Πφφ ούτε καν είπε και ακούμπησε το χέρι της στον ώμο του
Τι μεγάλη ψεύτρα που είσαι ! Σκέφτηκε
Ο Noah έμεινε πέντε λεπτά να επεξεργαστεί αυτό που άκουσε και μετά εσκιψε κοντά της
Ν-Πολυ καλά ! Γιατί είσαι δικιά μου και μόνο δικιά μου είπε και την φίλησε
Η Τζεννα έβαλε το χέρι της στο μάγουλο του και τον φίλησε
Τζ-Λοιπόν πρέπει να φύγω είπε και σηκώθηκε
Ν-Απο τώρα ;;
Τζ- Εε ναι έχω κάποια πράγματα να κάνω στο σπίτι που δεν μπορούν να περιμένουν
Ν-Καλα ! είπε υποχωρώντας
Η Τζεννα μάζεψε τα πράγματά της και έφυγε.
**
Η Ellie μπήκε με τα κλειδιά της στο σπίτι της αδερφής της , είχε πάει διακοπές για δύο εβδομάδες με την μαμά της και τον Τζάρεντ και τώρα βρισκόταν πάλι στο σπίτι .Μια κοπέλα γύρω στα δεκαεπτά με μακριά καστανα μαλλιά και σκούρα πράσινα μάτια . Πήγε την τσάντα της μέσα στο δωμάτιο και έβγαλε όλα τα ρούχα που είχε μέσα.
ESTÁS LEYENDO
Mental Satisfaction
Misterio / SuspensoΗ Τζέννα αρκετά σίγουρη για εαυτό της, θα κάνει ένα διανοητικό ταξίδι το οποίο θα την οδηγήσει σε αποφάσεις που δεν θα έπαιρνε.Στο μυαλό μας μπορούμε να παίρνουμε όποιες αποφάσεις θέλουμε χωρίς να έχουν κάποια επίδραση στους γύρω μας ,Τι γίνεται όμω...