chapter thirty two

3 2 0
                                    

Η Τζέννα έπρεπε να σκεφτεί μια απάντηση.

Άρα λογικά είναι πέντε; Όχι όχι είπε βράδυ άρα οκτώ ,Ναι σίγουρα αυτό είναι

Γύρισε και τον κοίταξε
Τζ:Η ώρα είναι οκτώ! είπε χαρούμενη
Ο Ντέιν της έδειξε το κινητό του
Ντ:Η ώρα είναι εφτά ,έχασες
Η Τζέννα  άρχισε να μαζεύεται πάλι στην γωνία , ο Ντέιν πήγε κοντά της και της έκανε νόημα να ανοίξει το στόμα της εκείνη υπάκουσε και εκείνος της έβαλε την κόκκινη καραμέλα στο στόμα.
Η Τζέννα έκλεισε το στόμα της και άρχισε να γεύεται την καραμέλα είχε μια παράξενη γεύση ,την κατάπιε.Μετά από κάποια λεπτά άπλωσε τα χέρια της και τα πόδια της για να ηρεμήσει ,η καρδιά της χτυπούσε δυνατά τώρα και την έκανε να ανησυχεί.
Ο Ντέιν την πλησίασε για άλλη μια φορά και άρχισε να της βγάζει τα ρούχα .Η Τζέννα κουνήθηκε να πάει πιο εκεί αλλά εκείνος την άρπαξε και την ξάπλωσε κάτω .Εκείνη τον κοίταξε με ένα τρομαγμένο ύφος .
Ντ:Σσς όλα θα πάνε καλά είπε και την φίλησε ένα γλυκό φιλί που την καθησύχασε.
Εδώ που τα λέμε δεν μπορούσε να κάνει και πολλά δεδομένου ότι ο φόβος της είχε κόψει τα πόδια.
Άρχισε να σκέφτεται ότι όλα θα πήγαιναν χάλια και κανείς δεν θα την έσωζε , αποφάσισε να κλείσει τα μάτια της.
Μετά από κάποια ώρα ο Ντέιν άρχισε να πειράζει την Τζέννα σε σημεία που δεν της άρεσαν.
Τζ:Ντέιν;
Ο Ντέιν την αγνόησε και συνέχισε
Τζ:ΝΤΕΙΝ
ΝΤ:Τι θες;
ΤΖ:Μπορείς να μην το κάνεις αυτό;
Ντ:Γιατί;
Τζ:Δεν θελω
Ο Ντέιν άρχισε να γελάει κάθισε για λίγο δίπλα της
Τζ:Που είναι το αστείο;
Ντ: Εδω μπροστά μου
Η Τζέννα νευρίασε
Ντ:Έλα πες μου τι σε βολεύει να το σημειώσω είπε και έβγαλε το παντελόνι του
Τζ: Σκάσε!
Ο Ντέιν σοβάρεψε και έφερε το πρόσωπο του απέναντι της
Ντ:Τι είπες;
Η Τζέννα δεν μπορούσε να μιλήσει σήκωσε το χέρι της και τον χαστούκισε όσο πιο δυνατά μπορούσε
Ο Ντέιν έπιασε για λίγο το μάγουλο του και μετά χαμογέλασε .Την χαστούκισε εξίσου δυνατά και εκείνη έπεσε κάτω, χωρίς να χάνει χρόνο ο Ντέιν ήρθε από πάνω της έφερε τα πόδια της στους ώμους τους  και ήταν το τελευταίο πράγμα που είδε η Τζέννα πριν αρχίσει να τον νιώθει.
**
Η Μέλανι βρισκόταν στο αεροδρόμιο και περίμενε τον Μάλκομ να έρθει να την πάρει , είχε στείλε μήνυμα στον Ντέιν αλλά απ'οτι φαίνεται ήταν πολύ απασχολημένος για να το δει.

Ακόμα δεν γύρισα και άρχισε να αγνοεί τα μηνύματα μου .

Ένα μηχανάκι πλησίασε την είσοδο του αεροδρομίου και σταμάτησε ακριβώς δίπλα ,ο οδηγός κατέβηκε και έβγαλε το κράνος του , τα κάστανα κυματιστά μαλλιά του έφταναν μέχρι τους ώμους.

Mental SatisfactionWhere stories live. Discover now