twenty nine

793 87 28
                                    

3k♡♡♡♡

Zayn büyük bir dikkatle okuduğu cümlelerin güzelliği nedeniyle oturup ağlamak istedi. Tanrı aşkına, Liam ne güzel yazıyordu.. Onun bu kadar saf ve iyi niyetli olması Zayn'in garip hissetmesini sağlıyordu. Düşüncelerini, hayallerini o kadar güzel bir şekilde anlatmıştı ki, Zayn kendi yazdıklarından utandı.

Niall -sanırım ismi buydu,diye düşündü- dün akşam onunla konuşması gerektiğini söylemişti ve Zayn gerçekten Liam'ı aramalıydı. Ama Zayn artık kendinde o cesareti bulamıyordu? -aptal-

Gözlerinin dolduğunu hissetti, ama hey, bu aptalcaydı. Zayn onu arasa ve öncesi gibi ikna etse, her şey düzelebilirdi. Ama son konuştuklarında Liam telefonu yüzüne kapatmıştı ve Zayn'e son bir şans vermemişti.

Zayn yine de böyle olmaması gerektiğini düşünüyordu. Aramayacak olsa da, bir mesaj atabilirdi.


badboyzain: merhaba

O sırada Niall ile birlikte parkta yürüyen Liam'ın arka cebindeki telefon titredi.

Liam'ın elindeki telefona şaşkınca baktığını gören Niall, heyecanla konuşmaya başladı.


"Kim arıyor? Zayn mi? Aman Tanrım, kesinlikle Zayn! Dostum hemen açmalısın!"

O sadece dün yaptığı şeyin önemli bir sonuç vermesini istiyordu. Bir kaç gün sonra gidecekti ve dostunu gerçekten bu halde bırakmak istemiyordu.

"Hayır dostum, sadece mesaj."

Niall suratını astı ve içinden aptal Zayn diye geçirdi.


"Ama Zayn'den gelen bir mesaj. "

Liam bunu söylerken hafifçe gülümsemişti ve bu Niall'ın gözünden kaçmamıştı.

Niall zıpladı ve kollarıyla garip hareketler yaptı. "Hemen cevap ver, ne duruyorsun?"

Birlikte bir banka oturdular ve ikisi de telefona baktı. Niall iyi bir şey yaptığını biliyordu, Zayn'in mesaj atmasını onun sağladığını düşünüyordu ve ikisi için yararlı bir şey yapmış olmak onu çok mutlu etmişti.

leejames: merhaba

badboyzain: tanrım bana cevap vereceğini düşünmüyordum

leejames: uh, neden?

badboyzain: çünkü telefonu yüzüme kapatmıştın??


Niall bunu okuduğunda kahkaha atmıştı.

leejames: :))

badboyzain: hikayenin yeni bölümünü çok beğendim

badboyzain: biliyor musun

badboyzain: bu konuda gerçekten yeteneklisin

badboyzain: hislerini çok güzel anlatmışsın umarım bir gün bu konuda yeterli ilgiyi görürsün

leejames: aw çok teşekküer ederim

badboyzain: önemli değilll

badboyzain: ah


badboyzain: Liam

leejames: ??


badboyzain: bu çok saçma

leejames: neyden bahsediyorsun

badboyzain: hiçbir şey olmamış gibi davranmaya çalışmak çok saçma ew

leejames: evet

leejames: sanırım öyle

badboyzain: ben gerçekten oraya geleceğim

leejames: tANRIM NE

badboyzain: oraya gerçekten geleceğim ve her şeyi seninle konuşacağım

leejames: uh

leejames: seni ciddiye alamıyorum?

leejames: çünküüüü tekrar bir şaka* yapıp yapmadığını nereden bileceğim :/

badboyzain: BU SEFER CIDDIYIM

leejames: uh peki

leejames: inandım x

leejames: lol


badboyzain: bu gece uçağa binmeyi düşünüyorum


leejames: öyleyseee

leejames: iYİ YOLCULUKLAr xxxxxxx


Niall çevresindeki insanların garip bakışları ve Liam'ın dirsekleri nedeniyle kahkaha atmayı kesmişti, ama gülmemek için büyük bir çaba sarf ediyordu. Saçlarını çekiştirmesi, Liam'ın hırkasının ısırması, ve bacaklarına yumruk atması; dışarıdan bakıldığında gerçekten komik bir şey olduğunu düşündürebilirdi ama komik pek bir şey yoktu, yani Liam bile hafifçe sırıtıyordu fakat bu abartılı değildi.

Sonuçta o Niall'dı, depresif Liam'ı depresif halinden boş kahkahaları ve komik olmayan şakalarıyla çıkarmıştı.

Niall eve doğru yürürken daha fazla kendini tutmadı ve dizlerine vurarak kahkaha atmaya devam etti.

Liam çok sevinmişti. Bu sefer her şeyin düzeleceğini hissediyordu ve böyle olmasını umuyordu. Onunla normal bir çift gibi olabilmek istiyordu, her ne kadar Zayn'e her seferinde buna hazır olmadığını söylese de, buluşmayı her zaman çok istemişti.

Ama onu nasıl tanıyacaktı ki? Sadece bir kere fotoğrafını görmüştü ve birkaç kere sesini duymuştu. Onu almaya gittiğinde -ve eğer gelirse- o olduğunu nereden anlayabilirdi ki?

Böyle küçük bir detaya daha fazla kafa yormaması gerektiğini düşünerek kendi kendine omuz silkti.

Zayn ile bir daha konuşmayacaklarını düşünmüştü çünkü Zayn onu aradığında aniden telefonu kapatarak her şeyi batırdığını düşünmüştü.

Onunla aralarının düzeliyor gibi olması iki hafta sonra yüzünde eski gülümsemesinin oluşmasına neden olmuştu.

Niall yolda yürürken kolunu arkadaşının omzuna attı. "Onunla mutlu olacağınıza eminim dostum. "

Bir yandan içinden kendini tebrik etmekle meşguldü.

Liam yüzündeki gülümsemeyle Niall'ın saçlarını karıştırdı

"Umarım öyle olur Ni."

&&&&&&&&&

arrrkadaşlar bir sonraki bölümde çopk hoş bir şey olacak ben öldüm
[zaten anlamışsınızdır] dwköwkşdşs ve geciktiğim için Üzgünüm

wattpad love/ ziam palik.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin