yaşadığımız olaylar beni çok etkiledi, ve eminim sizin de öyledir. dünden beri ağlıyorum, tüm bunların birer şaka olması için dua ediyorum. her şeyin düzelmesini, one direction'ın geri dönmesini o kadar çok istiyorum ki.
ağlamaktan gözlerim kıpkırmızı oldu ve göz altlarım şişti. onları bu kadar umursadığım için ve sürekli bahsettiğim için ailemden azar işitiyorum. aslında hiçbir şey umrumda değil, tek dileğim zayn'in bize bir şaka yapmış olması.
daha 1d ülkemize gelecekti ve biz konsere gidecektik? ama artık öyle bir grup yok. belki diğerleri geri gelir, ama onlardan biri olmadığında, one direction diye bir grup da olmuyor.
zayn bizi silip attı. beş seneyi silip attı. hadi bunları geçtim, beş senedir her anında yanında olan dört dostunu silip attı. kim bilir nasıl üzülmüşlerdir...
bize bir söz vermişti. ama o sözünü tutmadı. kırıldım. oldukça.
ve hatırlıyor musunuz, "bu one direction'ın sonu değil. "
bunu sen yıktın. söylediğin şeyi kendi ayaklarınla çiğnedin.
ve ben tüm bu süre boyunca wattpad'e az gireceğim. her şey düzelene kadar.
ve ben bize yapılan bu şeyi hiçbir zaman unutmayacağım.
verdiğim değerin karşılığını almış oldum.
sanırım bundan sonra bir ölü gibi yaşayacağım.
"Yüzüstü bıraktığım hayranlarımdan Özür dilemek istiyorum ama kalbimden geçen hislerime göre doğru olanı takip etmem gerekiyor"
lütfen kapa çeneni
sanırım daha fazla söylenecek bir şey yok..
{ve şunu söylemeliyim, bu wattpad love'ın sonu değil}
tüm bu süre boyunca iyi kalmanız dileğiyle,verdiğiniz destek için teşekkür ederim -el