final

856 86 71
                                    

-Liam'ın Anlatımı-

Hayatım boyunca pek çok şey yaşadım. Mutlu olduğum; üzgün olduğum, heyecanlı olduğum, kırgın olduğum pek çok zaman oldu. Bunların hepsi hayatımda birtakım tecrübeler elde etmeme sebep oldu.

Etrafımda beni destekleyen pek çok insan vardı, hala var. Beni sevdiği halde istemeden üzen insanlar da oldu, isteyerek üzenler de oldu. Ben her seferinde bir şans verme taraftarı olmuştum. Yaşanılan şeyleri hiç olmamış, bana söylenenleri hiç duymamış gibi davranmayı tercih etmiştim. Ancak her seferinde yanılıyordum.

Oleg benim aile, arkadaş ve bunun gibi şeylerden farklı olarak ilk sevdiğim insan olmuştu. Eşcinsel olduğumun farkına onun sayesinde varabilmiştim, ve ben hayatımın büyük bir kısmını onunla geçirmiştim. İlklerimi yaşamıştım.

Onunla her tartışmamızda barışmak için fırsat üretmeye çalışmıştım. Ancak bana yaşattığı bazı olaylar sonucu onunla ilişkimizi tamamen bitirmiştim. Her ne kadar anlayışlı ve yapıcı davransam bile benim de bir gururum, bir kalbim vardı. Yaptığı şeyi düşünmeden durduğum bir an yoktu, ve bunu düşünerek onunla olanlara devam edemezdim.

Ve sonra hayatıma kimse girmedi. Niall ve ailemden başka kimse yoktu. Okuldakilerle konuşmazdım, zaten dışlandığım zamanlar oluyordu.

Her şeyi yazıyordum, hissettiklerimi ve düşündüklerimi yazıya dökerek daha önce hiç görmediğim ve birbirimizi tanımadığımız insanlara yazdıklarımı sunmayı seviyordum. Wattpad'in en sevdiğim yönü kimsenin beni tanımıyor olmasıydı ve insanlar tanımadığı insanları yargılamazdı.

Ve sonra birisi vardı, çalışmalarıma çok güzel yorumlar yapıyordu, takip ediyordu. Gerçekten ona karşı bir sempati duymaya başlamıştım. Sonra onunla mesajlaşmaya başladık, kısa sürede yakın olduk.

Gerçekten çok kısa bir süreydi, birbirimizi doğru düzgün tanımadan flörtleşmeye başlamıştık ve sürekli tartışmalarımız oluyordu. Birkaç kez telefonda konuşmak bizim için yeterli değildi.
Sonra buluşmaya karar verdik ve o yaşadığım şehre geldi. İki gün yeterli değildi, ama bu iki güne pek çok şey sığdırmıştık.

Onu seviyordum. Gerçekten. Kısa olmasına rağmen değerli zamanlar geçirmiştik. Onu tanımaya çalışmıştım, ailesi hakkında hiçbir bilgim yoktu, hobilerini bilmiyordum, bir gününü nasıl geçirdiğini bilmiyordum.. Ama onu tanımak için uğraşmıştım işte.

O çok narindi, her ne kadar belli etmese de öyleydi. Ben bu kısa zamanda bunu fark edebildim.

O tekrar evine döndüğü gün son mesajlaşmamızı yapmıştık sanırım, evet. Daha sonra ne olduğunu bilmiyorum, hesabını kapattı, numarasını iptal etti ve daha sonra onunla hiç konuşma fırsatım olmadı. Ne olduğunu öğrenmek istemiştim, neden aniden gittiğini bilmek istemiştim. Ama sanki hiçbir şey olmamış gibi aniden sonlanmıştı her şey.

Aslında ben onun hiçbir şeyiydim. Sadece internetten tanıdığı ve bir kere buluştuğu biriydim. Benimle yatması, veya öpmesi hiçbir şeyi değiştirmezdi. Ne kadar önemsiz olduğumu böyle daha iyi anlayabilmiştim.

En azından, son konuşmamızda kendisinin mesaj atmasını beklerdim. Neden ablası atmıştı, Zayn'in amacı neydi?
Bunları hiçbir zaman bilemedim ve sanırım, hiçbir zaman bilemeyeceğim.

Hayatımda ders çıkardığım ikinci olayı yaşadım ve bu sefer kimseye kolay güvenmemem gerektiğini anladım. Ancak sanırım bundan sonraki hayatım normal devam etmeyecek. Daha monoton, daha sessiz, birbirine benzeyen günler...

Hayatımda başka hiç kimseye yer vermeyeceğim, kimseyi sevmeyeceğim ve artık benim için önemsiz birisinin kalbini kırmaktan çekinmeyeceğim.

Zayn'i hala seviyorum. Ama yaşadığımız her şey yapmacıktı. Baştan böyle olacağını anlamalıydım.

+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×

Merhaba. Finaldi, evet. Artık bunun zamanının geldiğini düşünmüştüm.
Baştan beri yanımda olanlara teşekkür ederim. Okumayı bırakmayan ve her bölüme en azından bir yorum yaparak evde kriz geçirmeme sebep olanlara teşekkür ederim.
İlk başladığım zamanlar destek çıkıp, sonradan okumayı bırakmış insanlara kırgınım. Son on bölüm berbattı. Nedeni yazma hevesimin kaçmış olmasıydı. Yorum gelmiyordu, vote gelmiyordu, ve ben kendimi boş yere yazıyor gibi hissetmeye başlamıştım. İkinci kitap düşüncelerim vardı, devam edeceğimi düşünüyordum, ancak azalan ilgi nedeniyle bitirmeye karar verdim. Part 2 yazar mıyım bilmiyorum. Finale tepki geleceğinden bile emin değilim. Sadece, sonuna kadar okumuş tüm insanlara teşekkür etmek istedim. Mutlu kalın. -el

wattpad love/ ziam palik.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin