Liam, Niall ile bindikleri takside heyecandan kalbinin duracak gibi olduğunu hissediyordu. Dudaklarını kemiriyor, şakaklarını ovuyor, ve bacaklarını sallıyordu. Bunlar onun heyecanının net belirtileriydi.
"Hadi ama Lee, sakinleş." Niall onun omzunu sıvazladı ve hafifçe güldü.
"Sakinleşmemi mi istiyorsun? Bu saçmalık. Kendini benim yerime koy!"
Taksiyi süren şoförün dikiz aynasından onlara baktığını gördü ama umursamadı.
"Yani, evet. Bu heyecan verici ama benim de stresli hissetmeme neden oluyorsun. Yani bu arkadaşım için mutlu edici bir şey ama böyle hareketler yaparak garip hissetmemi sağlıyorsun Liam."
Liam başını çevirip ona baktı ve ağlamaklı bir sesle konuştu.
''Onun olduğunu nasıl anlayacağım?"
Niall sarı saçlarını karıştırdı ve umursamazca cevap verdi.
"Onu gördüğünü sanıyordum? "
Liam yüzünü buruşturarak ona baktı. "Elbette gördüm, seni salak. Sadece bazı şeyler internetten göründüğü gibi olmayabiliyor."
Niall mavi gözleriyle dışarıyı işaret etti. "Birazdan öğreneceğiz. Çünkü geldik Lee. "
Liam hızla kapıyı açtı ve kendini dışarı fırlattı. Niall ücreti ödedi ve Liam'ın hareketlerine sersemce gülerek o da taksiden indi.
"Evet, şimdi ne yapacağız? Oturalım! Evet, şuraya oturalım." Ve Niall'ı kollarından çekerek deri koltuklardan birine oturmasını sağladı.
"İndiğinde beni arayacaktır ve o zaman onu tanıyabilirim."
Niall birbirlerini iterek yürüyen oncs insana baktı. Belki de şu an Zayn onların arasındaydı.
"Dostum, onu sen aramalısın."
Liam bir an tereddütte kalsa da sonra hızlıca telefonunu cebinden çıkardı ve onun numarasını tuşladı.
"A-alo Zayn? Neredesin? "
Bir süre karşı tarafı dinledi ve sonra etrafına bakarak aceleyle konuştu.
"Tanrım. Tamam. KFC'yi görüyor musun Zayn?"
Karşı tarafın verdiği kısa cevaptan sonra hızla ayağı kalktı.
"Tamam. Oranın önünde bekliyor olacağım. "
Aceleyle Niall'a döndü. Tam konuşuyordu ki, Niall onun sözünü kesti ve kendisi konuştu.
"Anladım! Tamam, Zayn orada olacak. "
Niall üstün zekalı olduğunu düşündü. Liam telefonda konuşmuştu ama Niall o kadar mükemmeldi ki, ne konuştuklarını anlayabilmişti. Yani bunlar onun düşünceleriydi.
İkisi birlikte KFC'nin önünde nefes nefese durduklarında, Liam kahverengi gözleriyle etrafı taramaya başladı. Niall kahkaha attı ve alayla konuştu.
"Sevgilini bulamadan kaybedeceksin. Bence bu kalabalıktaki tüm erkekler Zayn. Ahahha!"
Liam onun omzuna vurdu telefonunu tekrar çıkardı.
Zayn'e wattpad'den bir mesaj attı.
leejames: neredwsin
leejames: ben dediğim yerdeyinm zhann