2

219 27 1
                                    

ახალ სახლში უკვე კვირაზე მეტია მოვეწყვე და თავს ძალიან კომფორტულად ვგრძნობ.
მუსიკა ჩავრთე სასიამოვნო ტონალობაზე დივანზე დავჯექი და ვისვენებდი. დამღლელი დღის მერე ეს მჭირდებოდა.თავი დივნის მისაყუდებელს მივადე და თვალები დავხუჭე.

***
თვალებში მზე მიჭყუტუნებდა.
ნელ-ნელა გავახილე და ისეთი შეგრძნება მქონდა მაგარი ნაცემი ვიყავი.
-მაგარია დივანზე გამოვიძინე.
გავიზმორე. ჯერ ერთ მხარეს მერე მეორე მხარეს ძვლები გავატკაცუნე.წელმაც დაიტკაცუნა. თავი ჯერ ერთ მხარეს გადავწიე მერე მეორე მხარეს ორივეჯერ დაიტკაცუნა.
-დროა გამოვფხიზლდეთ.
სააბაზანოში შვედი.

***
- ლი როგორ ხარ დიდი ხანია არ შემოსულხარ.
-აუ ნუ იტყვი სამსახური... მერე სახლის მოწყობა ვითომ არ იცი დრო არაფრისთვის არ მაქვს. სხვათაშორის რომ მომხმარებოდი არ მოკვდებოდი.
გაეცინა.
-ბოდიში საქმეები მქონდა.
- კარგი. არაუშავს. მაინც მოვეწყვე.
-ვიცოდი რომ მოეწყობოდი შენი მცენარეები როგორ გრძნობენ თავს??
- ძალიან კარგად ის ორანჟერეა ძალიან მოეწონათ თან მზე კარგად ანათებს და ძალიან ბედნიერები არიან.
ამაზე ორივეს გაგვეღიმა.
-გამომიარე არ გაინტერესებს როგორ მოვეწყვე??
-გამოგივლი აუცილებლად. ჯერ საქმეები მაქვს.
-ნამჯუნს ქორწილი როდის აქვს ??ნიკს გაეცინა. უფრო სწორედ ჩაეცინა.
-ორ კვირაში აღარ შემოუვლია აქ დიდი ხანია.
-სასაცილო რა ვიკითხე. მაინტერესებს ფული სად ჩავურიცხო ბინის.
ისევ იცინოდა.
-წავედი შენ თუ რამეს გაიგებ ან შემოივლის დაგიტოვოს მისამართი ფული სად ჩავურიცხო.
-კარგი გადავცემ. და სახლში რომ მოვიდეს???
-ჰა ჰა ჰაა . გავიცინეთ. -ჩანთა ავიღე და გამოვედი.

სამსახურში მივდიოდი ისევ.მანქანაში ჩავჯექი და დავქოქე. დავძარი და წავედი.მშვიდად მივდიოდო გზაგე.

***
სამსახურში ვიყავი და საბუთებს ვაწესრიგებდი. გვიანი იქნებოდა.მე და რამოდენიმე თამანშრომელი ვიყავით დარჩენილები ოფისში.
-ლი უფროსმა დარეკა კლიენტი მოვა რაღაც ხელშეკრულება აქვს დასადები და მიხედავ ?? მე გავდივარ.
- რააა რა დროს ხელშეკრულებაა ამ საქმეს ვამთავრებდი და გავდიოდი. დავიღალე მეც და საქმეები მაქვს.
-მე წავედი კარგად.
ამაზე ისე გავმწარდი ფაილებიანი ბაინდერი ვესროლე კარლის.
-ნაბიჭვარო. მოგკლავ სადაც დაგიჭერ.

შენი ბედი (დასრულებული)Where stories live. Discover now