13

132 16 0
                                    

- ჯუნ ადექი ვაგვიანებთ
ადრე ავდექი მოვწერიგდი, სარკის წინ ვიჯექი და მაკიაჟს ვიკეთებდი.
- დილამშვიდობისა.
სარკიდან ვხედავდი ჯუნი როგორ წამოჯდა საწოლზე, ხელები კარგად გაშალა და გაიზმორა, შემდეგ კუნთები გაათამაშა. გამეღიმა, უფრო სწორედ დებილივით მივჩერებოდი.
თმები სახიდან გადაიწია და წამოდგა. ჩემთან მოვიდა ზურგს უკან დამიდგა დაიხარა და ლავიწის ძვალზე მსუბუქი კოცნა დატოვა.
- დილამშვიდობისა. კარგი სურნელი გაქვს.
- დილამშვიდობისა. შენც ძალიან კარგად გამოიყურები ახლადგაღვიძებული.

თავი მივატრიალე და ლოყაზე ვაკოცე.
სააბაზანოში შევიდა. მალე მოწესრიგდა. სამზარეულოში ველოდებოდი.
- ჩაი გინდა თუ ყავა?? - ხმამაღლა გავძაზე.
- ყავა.
მალე გამოვიდა,თვალი ქვემოდან ავაყოლე, შავი ტუფლები ეცვა, შავი შარვალი, ნაცრისფერი ყელიანი სვიტრი. ისე სიმპატიურად გამოიყურებოდა თვალი გამიშტერდა
- რაა?? რატომ მომაშტერდი ესე??
- ზედმეტად სიმპათიური ხარ.
მაჯაზე საათი შეისწორა.
- ზედმეტად მიმზიდველად გამოიყურები.
წარბები აათამაშა და მაცდურად ჩაიღიმა.ყავა მოსვა. ნახევარი საათი ერთმანეთის პირისპირ ვიდექით. ყავას ვსვავდით და არაფერს არ ვამბობდით. ეს იყო იდეალური დილა.

* ნამჯუნი*
ჩემს წინ იდგა. მაღალ ქუსლებზე, შავი მომდგარი კლასიკური შარვალი ეცვა, თეთრი პერანგი, და შესაფერისი კოსტუმი. თმები ზემოთ აწეული და ცხენის კიუდი გაკეთებული. სამზარეულოს მაღალ სკამზე ჩამოჯდა, ფეხი ფეხზე რომ გადაოდო ზედმეტად სექსუალურად მოუვიდა და ყავა გადამცდა. ხველა ამიტყდა.
- კარგად ხარ??
- კი კი კარგად ვარ.
ეშმაკურად გაიღიმა და გამომხედა.
მიყვარს მისი გამოხედვები, მისი ყველანაირი გამოხედვა მიყვარს. ის ჩემი გოგოა. რომელთანაც მეორე შანსი მომეცა.
ლი ადგა ყავა ბოლომდე დალია ჭიქა ნიჟარაში ჩადო, ჩემთან მოვიდა, ფეხებს შორის ჩადგა.
- საქმე რომ არ გვქომდეს სამსახურში და დაგვაინება რომ არ გვიწევდეს ვიცი ამ მწველ მზერას და გამოხედვას რასაც ვუზავდი.
- სულ სამსახური გვიშლის.
წასვლა დააპირა. ხელი წელზე მოვხვიე და ახლოს მოვწიე ტანზე მივიკარი და ვაკოცე. რამენიმე წამი ვკოცნიდო.
- ესე დავაგვიანებთ.
- კი ვიცი.
ხელი საჯდომზე მოვკიდე და მაღლა ავწიე. საძინებელში გავდიოდი.
-არა.. გთხოვ... არა საღამოთი სამსახურის მერე. აუცილებელი საქმე გვაქვს.

შენი ბედი (დასრულებული)Where stories live. Discover now